بهانه جدید صهیونیستها برای کشتار فلسطینیان+گزارش

جمعه 27 فروردين 1395 - 12:03

العالم -نظامیان رژیم اسراییل ابراهیم محمد عثمان 54 ساله را در نزدیکی اردوگاه العرقوب در شمال شهر الخلیل کرانه باختری رود اردن به بهانه حمل سلاح سرد به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، رژیم اسرائیل ادعا می کند که عثمان با تبر به نیروهای یک گشتی نظامی حمله کرد و نیروها برای دفاع از خود به سوی وی تیراندازی کردند.  
پس از شهادت عثمان درگیری های سختی بین نیروهای ارتش اسرائیل و فلسطینی ها در نزدیکی اردوگاه العرقوب آغاز شد که به گفته شاهدان عینی 2 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
خبر دیگر اینکه پلیس اسرائیل ضمن بازداشت دو فلسطینی نوجوان 12 ساله ،ادعا کرد که در جیب پالتوی یکی از آنها 3 چاقو و یک نامه خداحافظی با والدینش پیدا کرده است.
کارشناسان فلسطینی معتقدند که مساله حمل سلاح سرد به بهانه ای در دست اسرائیل برای توجیه قتل فلسطینی ها تبدیل شده است و این رژیم آن دسته از نیروهای خود را که فلسطینی ها را به بهانه حمل سلاح سرد شهید می کنند، از محاکمه و مجازات معاف کرده است. 
انتفاضه قدس همچنان ادامه دارد و امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است و این رژیم برای مهار انتفاضه به سرکوب فلسطینی ها حتی تجار فلسطینی می پردازد. صهیونیست ها در تازه ترین اقدام مجرمانه صندوق های یک مغازه صرافی را در منطقه البیره کرانه باختری رود اردن به بهانه نگهداری اموال نیروهای مقاومت فلسطین منفجر کردند که باعث آتش گرفتن 10 باب مغازه شد.
منطقه البیره تحت کنترل امنیتی و اداری تشکیلات خودگردان فلسطین است با این وجود نیروهای ارتش اسرائیل همواره عملیات متعددی دراین منطقه برای بازداشت نیروهای مقاومت فلسطین اجرا می کنند.

214-211-9

پربیننده ترین خبرها