احزاب لبنانی اظهارات نتانیاهو را محکوم کردند

احزاب لبنانی اظهارات نتانیاهو را محکوم کردند
دوشنبه 30 فروردين 1395 - 18:58

العالم ـ شورای هماهنگی احزاب و نیروهای ملی لبنان، اظهارات رییس کابینه دشمن صهیونیستی مبنی بر اشغال ابدی جولان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اظهارات جدید نتانیاهو که در واقع بیانگر موضع قدیمی صهیونیستهاست، حاکی از ماهیت خصمانه و توسعه طلبانه رژیم اشغالگر است و چنین رفتار خصمانه جدیدی در خاک اشغالی جولان در سوریه از کسی که فلسطین را اشغال و ملت آن را آواره کرده، عجیب نیست.

در همین حال شورای هماهنگی احزاب و نیروهای ملی لبنان، مواضع اهالی جولان در تاکید بر "عربیت" را تحسین کرد. ساکنان جولان اشغالی همچنین تاکید کرده بودند که این منطقه بخشی از سوریه بوده و تا ابد بخشی از آن باقی خواهد ماند.

این شورا همچنین تصریح کرد که اشغال مناطق عربی در جولان و فلسطین و لبنان به دست صهیونیستها هر چقدر هم طولانی گردد، با مقاومت ملت از بین خواهد رفت مانند آنچه در اشغال الجزایر از سوی فرانسویها و اشغال ویتنام توسط آمریکا روی داد.

شورای مذکور از سازمان ملل خواست تا تدابیری مجازات گونه در قبال این تجاوز رژیم صهیونیستی که در عین حال نوعی نقض گستاخانه قطعنامه های بین المللی و به چالش کشیدن مشروعیت بین المللی به شمار می آید، اتخاذ کند.

7- 210 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها