هشدار به پادشاه عربستان درباره "خطر بزرگ"

هشدار به پادشاه عربستان درباره
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 - 17:46

العالم ـ عضو شورای عالی "علمای مسلمان"، درباره تضعیف شورای "امر به معروف و نهی از منکر" به پادشاه عربستان هشدار داد و آن را نشانه "خطری بزرگ" دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ناصر العمر" مبلغ مشهور وهابی درباره اصلاحات مقامات عربستان درخصوص نحوه کار شوراهای موسوم به "امر به معروف" و اختیارات آن به اظهار نظر پرداخت.

وی در حساب خود در شبکه اجتماعی تویتر نوشت: به مساله روز می پردازم و آن مساله شورای امر به معروف است. باید بگویم آنچه در مورد کاهش اختیارات شوراها مطرح شده، در واقع پایانی بر مهمترین اختیارات آنهاست.

به نوشته سایت خبری "عربی 21"، العمر در اظهارات خود دست کمک به سمت ملک سلمان دراز کرد و از او خواست تا این تصمیم را متوقف کرده و "مسایل را بار دیگر در مسیر درست خود قرار دهد و حق را به صاحبانش بازگرداند".

وی توضیح داد که این بیانه فقط شامل حال شوراهای امر به معروف نمی شود بلکه این امر از وظایف وزارت شئون اسلامی نیز می باشد.

این مبلغ سعودی اظهار داشت که به سبب کثرت منکرات، هیئت ها به اختیارات بیشتری نیاز دارند، نه اینکه از میزان اختیارات آنها کاسته شود. تصمیم اخیر اقدامی در راستای پایان دادن به امر هیئت هاست.

العمر تاکید کرد: من تصمیمی خطرناکتر از این تصمیم در راستای تضعیف کار شورا ندیده بودم.

7- 210

پربیننده ترین خبرها