با دعوت از نمایندگان برای پایان تحصن؛

مقتدا صدر فعالیت فراکسیون خود در مجلس را تعلیق کرد

مقتدا صدر فعالیت فراکسیون خود در مجلس را تعلیق کرد
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 - 18:26

العالم ـ رهبر جریان صدر عراق از نمایندگان خواست به تحصن در داخل پارلمان پایان دهند و فراکسیون وابسته به این جریان را موقتا تعلیق کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رهبر جریان صدر، امروز چهارشنبه، با دعوت از نمایندگان برای پایان دادن به تحصن در داخل پارلمان، خواستار تعلیق فراکسیون الاحرار تا برگزاری جلسه رای گیری درباره کابینه موسوم به  "تکنوکرات مستقل" شد.

مقتدی صدر در بیانیه ای تاکید کرد؛ مصلحت ایجاب می کند که آوازه و نام انقلاب مردمی عراق و بهار عربی-اسلامی آن حفظ گردد.

به نوشته السومریه نیوز، وی از نمایندگان "میهن پرست نیکو صفت" خواست تا تحصن در داخل پارلمان را به پایان برسانند و درگیر "کشمکش ها و جنجال ها"ی سیاسی نشوند.

مقتدی صدر از اعضای فراکسیون الاحرار وابسته به جریان صدر خواست که تا زمان برگزاری جلسه رای گیری درباره کابینه موسوم به کابینه تکنوکرات مستقل، فراکسیون الاحرار وابسته به جریان صدر به حالت تعلیق درآید.

رهبر جریان صدر از نمایندگان به خاطر تلاشهایشان تشکر و قدردانی کرد.

یادآور می شود که عراق در پی اعلام نخست وزیر برای اجرای تغییراتی در کابینه، شاهد بحران سیاسی شده است؛ به گونه ای که نمایندگان فراکسیون های مختلف ازهفته گذشته در اعتراض به تاخیر در انجام تغییرات، در داخل پارلمان تحصن کردند و هزاران نفر از هوادارن جریان صدر در میدان التحریر و در مقابل وزارتخانه ها برای اعمال فشار بر دولت به منظور انجام تغییرات و تشکیل دولت تکنوکرات واقعی دست به تحصن زده اند.

7- 210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها