شکنجه دختر انگلیسی در اسرائیل

شکنجه دختر انگلیسی در اسرائیل
جمعه 3 ارديبهشت 1395 - 20:40

العالم - مرگ مشکوک یک دختر انگلیسی در اسرائیل و بی تفاوتی لندن برای پیگری موضوع ، عصبانیت انگلیسی ها را برانگیخته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت : یک دختر انگلیسی 5 ماه پیش درتل آویو کشته شد که خشم انگلیسی ها از این موضوع هنوز فروکش نکرده است.

معاریو افزود: جسد دختر 38 ساله به نام " جولی پِرسِن " دریکی از هتل های شهر ساحلی ایلات در جنوب اسرائیل پیدا شد.

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد: خویشاوندان پرسن پلیس اسرائیل را به پنهان کردن اطلاعات مهم پرونده قتل دخترشان متهم می کنند و رسانه های انگلیس نیز این قضیه را پوشش خبری نمی دهند و سانسور می کنند.

معاریو افزود: با وجود اینکه نشانه های ضرب و جرح در بدن و صورت پرسون دیده می شود، ولی پلیس اسرائیل قضیه ضرب و جرح این دختر را رد می کند.

تصاویری از جسد پرسن منتشر شده است که آثار شکنجه را در چهره وی نشان می دهد ولی دولت انگلیس هنوز واکنشی به این قضیه نشان نداده و سفیر خود را از تل آویو فرانخوانده است.

رژیم صهیونیستی علاوه بر سابقه سیاه خود دراعمال ضد بشری علیه فلسطینی ها، درارتباط با برخی مسافران ومهاجران به آن کشور هم پرونده سیاهی دارد.

قتل فجیع راشل کوری آمریکایی 23 ساله و یکی از فعالان حقوق بشر که برای دفاع از فلسطینی ها به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود از جمله مواردی است که دولتمردان آمریکایی همصدا با صهیونیست ها تلاش کردند روی آن سرپوش بگذارند.

نیروهای رژیم صهیونیسی راشل کوری را درسال 2003 هنگامی که قصد داشت مانع تخریب منازل فلسطینی ها شود، زیر چرخ های بلدوزر له کردند.

214-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها