تصمیم کینه توزانه آل خلیفه

تصمیم کینه توزانه آل خلیفه
جمعه 3 ارديبهشت 1395 - 22:36

العالم - "همایش حقوق بشر بحرین" با انتشار بیانیه ای تصمیم دادستانی این کشور برای محاکمه شیخ "محمد المنسی" را کینه توزانه و ستم طایفه ای و دینی دانست.

شبکه خبری "العالم" به نقل از این بیانیه همایش حقوق بشر بحرین گزارش کرد، شیخ المنسی از روحانیون معروف به حمایت از وحدت ملی و اسلامی و آزادی های دینی بوده و همچنین مسئولیت پرونده مساجد ویران شده در شورای علما را به عهده دارد. 

دراین بیانیه آمده است، دستگاه قضایی بحرین که به خاطررفتارش در معرض انتقادهای گسترده جامعه حقوقی بین المللی قرار داشت، شیخ را با اتهام های کینه توزانه هدف قرارداده تا به خاطر مواضع سیاسی مخالفش با رژیم از وی انتقام بگیرد.

در بیانیه تصریح شد، بحرین اخیرا شاهد افزایش حملات امنیتی توسط نیروهای وزارت کشور و وزارت دفاع بوده و احضار"مجید المشعل" رییس شورای اسلامی علمایی، "خلیل المرزوق" معاون دبیرکل جمعیت "الوفاق"، "عبد الجلیل خلیل" از سران الوفاق، و پخش برنامه های تحریک آمیز و نفرت آمیز در رسانه های حکومتی از آن جمله است.

این تشکل افزود، عدم پاسخ آل خلیفه به خواسته های بین المللی، حقوق بشر را در بحرین در معرض خطرات عمیق و مستمری قرار می دهد.

206-9

پربیننده ترین خبرها