آمادگی گسترده حشد الشعبی برای عملیات درکرکوک

آمادگی گسترده حشد الشعبی برای عملیات درکرکوک
جمعه 3 ارديبهشت 1395 - 23:04

العالم - فرماندهی تیپ رزمی العباس در عراق اعلام کرد که یکی از دسته های حشد شعبی (بسیج مردمی) عراق، هزار و پانصد رزمندۀ خود را در استان های مرکزی و جنوبی برای مشارکت در آزادسازی روستای البشیر در جنوب کرکوک فراخوانده و پیروزی نزدیک است.

به گزارش پایگاه خبری العالم این فرماندهی دربیانیه ای اعلام کرد که فرماندهی تیپ العباس نمایندگان خود را به 11 استان فرستاده تا برای ادامۀ حملات آماده شوند و هزار و پانصد جنگجو را نیز به عنوان نیروی ذخیره برای ادامه پیروزی های به دست آمده در منطقه و پشتیبانی نیروها اعزام خواهد کرد.

دراین بیانیه آمده است: به حول و قوه الهی پیروزی نزدیک است و تیپ العباس سه عملیات جزئی را در منطقه فرماندهی کرده که نتیجه آن آزادی تپۀ راهبردی احمد از سوی غرب و عزبة الصوله از سوی شرق است.

علی الحسینی سخنگوی حشد شعبی درمحور شمال روز دهم آوریل اعلام کرد که روستای بشیر در جنوب استان کرکوک درمحاصره حشد شعبی قرارگرفته و موانع خاکی در اطراف روستا ایجاد شده است.

نیروهای نظامی با همراهی نیروهای مردمی آن کشور درماههای گذشته به پیروزی های گسترده ای علیه تروریست های داعش دست یافته و دهها شهر و منطقه را از تسلط آنان خارج کرده اند.

202-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها