عکس رسوا کننده مجتهد درپاسخ به ادعای بن سلمان

عکس رسوا کننده مجتهد درپاسخ به ادعای بن سلمان
سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 - 12:52

فعال سرشناس عربستانی در پاسخ به ادعاهای محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و فرزند پادشاه سعودی در چشم انداز این کشور در سال 2030، عکسهایی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نخستین عکس "مجتهد" مربوط به مصاحبه ملک سلمان با مجلۀ لبنانی "الحوادث" است. این مصاحبه در دهه هفتاد و زمانی انجام شده بود که سلمان بن عبدالعزیز امیر منطقه "ریاض" بود.
سلمان در آن مصاحبه از طرح و دیدگاه هایش برای متحول کردن ریاض سخن گفته بود. مجله لبنانی نیز آن مصاحبه را با این تیتر منتشر کرده بود که: طراحی های نهایی برای شهر ریاض باعث می شود که این شهر در سال 1985 هم‌پایۀ بزرگترین شهرهای دنیا شود.
عکس دوم هم مربوط به پسرش محمد بن سلمان است که اکنون جانشین ولیعهد و وزیر دفاع می باشد. وی اخیرا در اظهاراتی جدید، طرحی را تحت عنوان چشم انداز عربستان در سال 2030 ارائه کرده است. در این عکس این جمله از بن سلمان آمده که "طی 20 سال دیگر به نفت تکیه نخواهیم داشت، و .. "
مجتهد با انتشار این دو عکس در تویتر خود، فقط این عبارت را نوشت: "بدون شرح"
مجتهد که به دلیل افشای اخبار و مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت بسیاری را در عربستان کسب کرده، اینبار با انتشار این دو عکس سعی کرده است که به مردم این کشور وعده های توخالی اعضای این خاندان را یادآوری کند.

 

 

پربیننده ترین خبرها