فیلم رسوا کننده از زهران علوش

يکشنبه 12 ارديبهشت 1395 - 21:11

به تازگی فیلمی از "زهران علوش" سرکرده سابق یکی از گروه‌های تروریستی وابسته به عربستان در سوریه قبل از مرگش منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این فیلم زهران علوش سرکره گروه تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" در حال بحث و جدل درباره سرنوشت میلیونها دلاری است که طریق تونل به غوطه شرقی دمشق منتقل می‌شد.
به گفته فعالان، این فیلم، مربوط به چند هفته قبل از مرگ زهران علوش و دیدار وی با "ابو النصر" سرکرده گروه موسوم به "فیلق الرحمن" و "ابو خالد الدقر" معروف به "الزحطه" سرکرده گروه موسوم به "فجر الامه" است.
در این فیلم، این 3 نفر به شدت در حال بحث و جدل درباره سرنوشت میلیونها دلاری هستند که از طریق تونل تحت کنترل "فجر الامه" در منطقه ای در غرب غوطه عبور داده می شد و به دست "جیش الاسلام" می رسد.
در این ویدیو به زهران علوش اتهام زده می شود که چندین بار مبالغ هنگفتی را وارد این منطقه کرده که هردفعه میزان آن به 12 میلیون دلار رسیده است. یکی دیگر از گفتگو کنندگان نیز می گوید که آن پولها به غوطه شرقی ارسال شده است. در این بین علوش فریاد می زند که آن پولها متعلق به جیش الاسلام است.
آنان همچنین همدیگر را متهم می کنند که در حال تجارت با خون اهالی غوطه هستند و آن پولها را تحویل گرفته و تقسیم نکرده اند!
علوش در این فیلم به منابع ارسال کننده پولهای هنگفت اشاره ای نمی کند، ولی تأکید دارد که از 5 سال قبل –یعنی آغاز بحران و جنگ علیه سوریه- به صورت مستمر از سوی حامیان جیش الاسلام پول دریافت کرده است.

پربیننده ترین خبرها