نمایندۀ کُرد: بغداد برود به جهنم!

نمایندۀ کُرد: بغداد برود به جهنم!
دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 - 13:40

یکی از نمایندگان کُرد مجلس عراق خطاب به دولتمردان بغداد گفت " بغداد برود به جهنم "!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "آلاء طالبانی" عضو فراکسیون "همپیانی کردستان" مجلس نمایندگان عراق، با اشاره به ناامنی ها و آشوب در پایتخت عراق، این جمله را به یکی از خبرگزاری های کُرد این کشور گفت.
الطالبانی درباره حمله تظاهرات کنندگان به ساختمان مجلس نمایندگان عراق گفت: آشوب بغداد را فراگرفته است زیرا طرفداران مقتدا صدر تظاهرات می کنند، و نیروهای امنیتی نیز قادر به کنترل آنها نیستند .
معترضان در اعتراض به عدم حضور همه نمایندگان مجلس در جلسات انتخاب مسؤولان وزارتخانه ها ، روز یکشنبه این هفته به ساختمان مجلس در منطقه الخضراء در مرکز بغداد پایتخت عراق حمله و در صحن آن تحصن کردند.
آلاء طالبانی در واکنش به آشوب و اعتراضها در بغداد افزود: "برود به جهنم، آشوب های بغداد ناشی از سیاست های اشتباه دولت هایی است که در بغداد تشکیل می شود."
نمایندۀ کُرد مجلس عراق حفظ امنیت منطقه کردستان را مهمترین اولویت خود اعلام کرد و افزود : آنچه برای فراکسیون های کُرد مجلس مهم است ، حفظ امنیت و آرامش منطقه کردستان است .
مجلس نمایندگان عراق در راستای ایجاد اصلاحات سیاسی و اقتصادی تاکنون مسؤولان 5 وزارتخانه را انتخاب کرده است ولی انتخاب مسؤولان بقیه وزارتخانه ها به علت عدم حضور همه نمایندگان در جلسات رأی گیری بلاتکلیف مانده است. 

214-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها