"مکر زنان" به اخراج مجری مصری منجر شد+فیلم

دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 - 21:21

العالم - مجری شبکه تلویزیونی "العاصمه" مصر به دنبال متهم کردن برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به حمایت از تروریسم در سوریه و اذعان به "مکر زنانه" حکام عرب علیه ایران، اخراج شد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، به نقل از سایت مصری "بوابه القاهره"، منابع آگاه در شبکه ماهواره ای العاصمه مصر، از نقش پشت پرده کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در اخراج "سید علی" مجری این شبکه خبر دادند. 

این منابع فاش کردند که سید علی در برنامه شب گذشته با عنوان"حضره المواطن"، (شهروند گرامی)، به شدت به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس حمله و این کشورها را به حمایت از تروریسم در سوریه و دست داشتن در کشتار حلب متهم کرد و گفت حکام عرب، علیه ایران مکر زنانه می کنند و همین مساله به اخراج وی از شبکه العاصمه منجر شد.

به گفته این منابع، سعید حساسین نماینده مصری که خود را مالک شبکه العاصمه می داند، تماسی تلفنی از یک شخصیت بانفوذ و برجسته در یک کشور عرب حوزه خلیج فارس داشته است که وی را به خاطر برنامه سید علی که کشورهای حوزه خلیج فارس را به حمایت از تروریسم متهم کرده و گفته است حکام عرب علیه ایران به " کید النسا " متوسل شده اند، توبیخ کرد.

این منابع افزودند که "حساسین" نیز با مدیر این شبکه تماس گرفت و اندکی بعد وی به سیدعلی اعلام کرد که باید از شبکه العاصمه برود و به مردم اعلام کند که از ادامه برنامه "شهروند گرامی" معذور است. بنابراین امروز این امر به وقوع پیوست و سیدعلی به جای این که بگوید از این شبکه اخراج شده است به گفته مدیرش بدون هرگونه جنجال رسانه ای گفت: از ادامه این برنامه معذور است.

سیدعلی در برنامه خود به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به شدت حمله کرد و گفت: این کشورها به حمایت مالی از گروه های تروریستی برای هدف قرار دادن سوریه و کشتار مردم این کشور می پردازند.

وی گفت اغلب رسانه های عربی تحت حمایت مالی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس هستند.

علی در برنامه خود از شبکه العاصمه گفت: کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از بشار اسد راضی نیستند زیرا این کشورها با ایران دشمنی می ورزند و ایران از اسد حمایت می کند و خلاصه این که اصل موضوع، کینه توزی علیه ایران است و رفتار این کشورها در قبال سوریه به علت حمایت ایران از بشار اسد، مانند "کید النسا" مکر زنان، است.

213-9

پربیننده ترین خبرها