خشم مغربی‌ها از تصاویر غیراخلاقی مجله مشهور

خشم مغربی‌ها از تصاویر غیراخلاقی مجله مشهور
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 - 22:28

العالم - اقدام مجله آمريكايي "پلي بوي" كه در زمينه انتشار تصاوير غيراخلاقي فعاليت دارد، در تصويربرداري از برخي از دختران اين شركت در وضعيتي مغاير با ادب و اخلاق عمومي، خشم مردم مغرب را برانگيخت.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، مغربي ها با تيمي از شركت "پلی بوی" متشكل از تصويربرداران و تكنسين هاي فني روبرو شدند كه مكان هايي را در مركز شهر "مراكش" براي  تصويربرداري از دختران اين شركت انتخاب كرده بودند.

در اين گزارش آمده است: شركت "پلی بوی"، بام يكي از منازل قديمي واقع در مركز شهر مراكش را به عنوان يكي از مراكز تصويربرداري انتخاب كرده و قرار است كه عكس هاي تهيه شده در اين مكان در مجله "پلي بوي" با عنوان "پلي بوي از كوچه هاي مراكش تصويربرداري مي كند" منتشر شود.

در این جلسه تصويربرداري، از چند دختر در حاليكه در وضعيتي مغاير با آداب و سنن جامعه مغرب هستند، تصويربرداري شده و عكس هاي آنان از طريق تصويربردار اين تيم در شبكه هاي اجتماعي منتشر شده است.

مغربي ها گفته اند كه اين كار وجهه و اعتبار كشورشان را زير سوال مي برد، زيرا تصاویری كه در رسانه هاي غربي منتشر مي شود، مغرب را به عنوان مكاني براي فحشا معرفي مي كند.

به احتمال زياد، مجله "پلي بوي" اين عكس ها را بدون دريافت مجوز رسمي از طرف مسئولان مغربي تهيه كرده است، زيرا به نظر مي رسد كه جلسه تصويربرداري در بام منزل يك خانواده انجام شده و تيم تهيه كننده آن يك تيم چند نفره بوده اند كه زیاد جلب توجه نمي كرده اند.

پايگاه هاي كويتي نیز چند روز قبل نوشته بودند كه دو هنرپيشه معروف فيلم هاي غيراخلاقي وارد كويت شده اند و در يكي از هتل هاي منطقه "بنيد القار" فيلم بازي كرده اند كه از سوي نيروهاي كويتي بازداشت شده اند.

7- 215- 201

پربیننده ترین خبرها