ثروت هنگفت،ثمره یک ماه ازدواج با تاجر سعودی

ثروت هنگفت،ثمره یک ماه ازدواج با تاجر سعودی
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 - 15:57

العالم - عروس 22 ساله عرب هیچگاه به ذهنش خطور نمی کرد ثمره یک ماه ازدواجش با یک تاجر سعودی، وی را به ثروت هنگفت 67 میلیون ریال سعودی و یک ویلا برساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، با انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی عرب زبان، پست های زیادی درباره این مساله به ویژه در توییترمنتشر شد و در کمتر از 24 ساعت بیش از 50 هزار پست با هشتگ دخترعرب،67 میلیون ریال سعودی (حدود 63 میلیارد تومان) و یک ویلا به ارث برد " توییت شد.

در حالی که برخی به این دختر جوان به خاطر ارث هنگفتش تبریک می گفتند در برخی مطالب نیز رگه هایی از حسادت دیده می شود اما بسیاری از کاربران نیز این ارث را رزق و فضل خداوند دانسته اند که نباید کسی بدان حسادت کند.

دادگاه عمومی استان جده عربستان سعودی، حکمی را در خصوص تصاحب ارث قانونی به نفع این همسر جوان صادر کرد.

روزنامه سعودی "المدینه " نیز به نقل از یک منبع نوشت: یکی از تاجران مشهور جده سه سال پیش، بدون اطلاع خانواده اش و بدون عقد محضری با دختری عرب ازدواج کرد و مراسم ازدواج نیز محرمانه انجام شد اما این تاجر سعودی یک ماه بعد از این ازدواج درمنزل همسر جدیدش دچار سکته قلبی شد و همانجا از دنیا رفت.

این منبع نوشت: فرزندان و خانواده این تاجر در ابتدا ازدواج وی با دختر جوان را انکار کردند اما وکیل مدافع دختر جوان با ارائه شکایتی به دادگاه خواهان سهم وی از ارث شد و توانست ازدواج آنان و حقانیت بیوه جوان این تاجر را با ارایه برگه ای که حاوی امضای تاجر فقید و چندین شاهد بود، اثبات کند.

217-211-9

پربیننده ترین خبرها