سلولهای سرطانی را ازگرسنگی بِکُشید!

سلولهای سرطانی را ازگرسنگی بِکُشید!
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 - 20:42

العالم ـ رودولف بروجز یک مرد استرالیایی بهترین دوران عمر خود را برای یافتن راه درمانی برای سرطان سپری کرد؛ تا اینکه الان ادعا دارد،این راه را یافته است!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نوشیدنی که بروجز کشف کرد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خون را از ناخالصیها پاکسازی می کند و مهمتر از آن، به سادگی سلولهای سرطانی را از بین می برد.

به نوشته پایگاه "آی فراشه"، بیش از 54000 نفر این نوشیدنی را امتحان کردند و آن را راه درمان قطعی برای سرطان یافتند. باید پروتئین ها را کنار بگذاریم زیرا سلولهای سرطانی از آنها تغذیه می کنند.

این مرد استرالیایی توصیه کرد که رژیم غذایی ویژه شامل معجون ساخته شده توسط او، به همراه چای به مدت 42 روز سلولهای سرطانی را از گرسنگی خواهد کشت.

دستور تهیه نوشیدنی:

چغندر 55 درصد

هویج 20 درصد

کرفس 20 درصد

سیب زمینی 3 درصد

تربچه 2 درصد

طرز تهیه این نوشیدنی بسیار آسان است. این مواد را در یک مخلوط کرده بهم بزنید و براساس نیاز بدنتان به آن به مدت 42 روز مصرف کنید.

چغندر از سبزیجات بسیار مغذی به شمار می آید که حاوی ویتامین های B6، B2، B1 و اسید فولیک و فسفر و کلسیم و منیزیم و آهن و روی و آنتی اکسیدانهاست. همچنین حاوی آنتوسیانین است. بنا به برخی تحقیقات، چغندر برای سلولهای سرطانی بویژه سرطان خون فعالیت می کند.

چغندر همچنین حاوی بیوتین است که یک اسید آمینه با خاصیتهای ضدسرطانی و ضد التهابات و پاک کننده جسم از سموم به شمار می آید.

اسید فولیک موجود در چغندر، آن را به یک ماده غذایی بسیار مناسب برای زنان باردار تبدیل کرده است. همچنین برای سردرد، اسهال خونی، دردهای قاعدگی، برای استخوان ها و مشکلات پوستی نیز بسیار مفید است.

210-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها