انصار الله: متجاوزان آتش‌بس را نمی‌خواهند

انصار الله: متجاوزان آتش‌بس را نمی‌خواهند
پنج‌شنبه 16 ارديبهشت 1395 - 19:17

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن تاکید کرد که مذاکرات صلح اخیر در کویت نتوانست به نتیجه‌ای مشخص در خصوص تثبیت آتش بس یمن برسد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن در صفحه فیسبوک خود با اشاره به رایزنی های فشرده برای تثبیت آتش بس این کشور در جریان مذاکرات صلح کویت، اظهار داشت: رایزنی ها برای تثبیت آتش بس در جریان این مذاکرات بی نتیجه بود.

به گفته وی، نیروهای متجاوز و نمایندگان آنها در مذاکرات کویت، با بهانه های واهی و بی اساس، موانع زیادی در راه پیشرفت مذاکرات ایجاد کرده اند و اعزام نیرو و تجهیزات بیشتر به مناطقی از خاک یمن و ادامه حملات، نشان  می دهد که متجاوزان اراده واقعی برای آتش بس و توقف تجاوزات ندارند و جدیت کافی برای مذاکرات واقعی که اساس آن تثبیت آتش بس باشد، نمی بینیم.

سخنگوی جنبش أنصارالله یمن در ادامه اظهارات خود، تصریح کرد: ما از ملت، ارتش و کمیته های مردمی خود می خواهیم که در برابر توطئه های دشمن بیش از پیش هوشیار باشند.

عبدالسلام در پایان اظهارات خود، عنوان کرد: ارتش، ملت و کمیته های مردمی یمن باید در برابر نیت های پلید طرف مقابل و امکان تشدید حملات از سوی آن هوشیار باشند.

گفتنی است، مذاکرات صلح کویت از چندی پیش میان نمایندگانی از سوی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن با احزاب و جریان های سیاسی این کشور و در رأس آنها أنصارالله و کنگره ملی آغاز گردید و از چند روز پیش متوقف شده بود، دیروز (چهارشنبه) از سر گرفته شد، اما نشانه ای از نیت و اراده نمایندگان متجاوزان برای تثبت آتش بس در این گفتگوها مشاهده نمی شود.

7

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها