تصاویر رمبوی داعش پیش از کشته شدن

تصاویر رمبوی داعش پیش از کشته شدن
سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 - 17:32

"ابو وهیب"، سرکردۀ مشهور "داعش" در الانبار درحالی خبر کشته شدنش از سوی ائتلاف آمریکا اعلام شد که در رسانه های وابسته به "داعش" مانند یک قهرمان شکست ناپذیر ترسیم می شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ "العالم"، "ابو وهیب" که بارها تصاویری از او در حال انجام عملیات خونین و کشتار بیگناهان منتشر شده است، نخستین بار با ویدئویی از اعدام تعدادی رانندۀ کامیون سوری به جرم علوی بودن شهرت یافت.

انتشار این ویدئو ها و تصاویر پر شمار دیگر به تدریج او را به یکی از شناخته ترین سرکردگان "داعش" و نمادی تبلیغاتی برای این گروه تروریستی تبدیل کرد.
البته این اولین بار نیست که خبر کشته شدن "ابو وهیب" منتشر می شود. در سال های گذشته نیز چنین بار اخباری دربارۀ کشته شدن او منتشر شده بود که بعدها نادرستی آن روشن شد.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است و به عقیده کارشناسان این گروه با جنایات و اقدامات افراطی خود به دنبال ضربه زدن به چهره اسلام در دنیا است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.
در ادامه آلبومی از تصاویر این سرکرده داعش را مشاهده می کنید.
 

 

پربیننده ترین خبرها