دانش آموز آمریکایی: من داعش هستم!+ ویدیو با زیرنویس فارسی

سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 - 19:39

مسئولان آمریکایی اعلام کردند که یک دبیرستان در ایالت کالیفورنیا، 300 نسخه از کتاب راهنمای خود را که در آن زیر عکس یک دانش آموز دختر مسلمان نام او "ISIS"، یعنی نام انگلیسی داعش، نوشته شده است، جمع آوری کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ "العالم"، مسئولان یکی از دبیرستان های دخترانۀ ایالت کالیفورنیای آمریکا، 300 نسخه از سالنامه این دبیرستان را به علت چاپ نام داعش در زیر عکس یک دانش آموز جمع آوری کردند.
سالنامه دبیرستان لاس اوسوس شهر رانچو کوکامونگا در ایالت کالیفورنیا کلمه ISIS  را زیر عکس یکی از دانش آموزان به نام " بیان زحلیف " چاپ کرده بود.

این مسأله زمانی به یک جنجال رسانه ای تبدیل شد که "بیان زحلیف"،  دختر صاحب عکس، با انتشار تصویر خود در سالنامه دبیرستانش در فیس بوک، زیر آن نوشت: «من امسال در سالنامه دبیرستان داعش هستم»!
پس از روشن شدن این مسأله، مسئولان دبیرستان با بیان اینکه 300 نسخه از سالنامه تا پیش از مشخص شدن این اتفاق توزیع شده است، از کسانی که این نسخه ها را دریافت کرده اند خواستند تا آن را بازگردانند.
در حالی که مسئولان محلی مدعی هستند که این اتفاق "یک اشتباه چاپی" است و نام "بیان زحلیف" با دانش آموز دیگری که واقعا نامش "ایزیس/ ISIS" است اشتباه شده است، بسیاری از دانش آموزان دبیرستان، از جمله "بیان زحلیف"، این اتفاق را عمدی و اقدامی اسلام ستیزانه می دانند.
 

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها