مردم حلب از ارتش چه می خواهند +ویدیو

پنج‌شنبه 23 ارديبهشت 1395 - 20:25

ساکنین شهر حلب در شمال غربی سوریه گروه های تروریستی را عامل اوضاع نگران کننده این شهر می دانند.

"ربیع کله وندی" خبرنگار شبکه العالم از حلب گزارش داد، مردم این شهر از ارتش سوریه و متحدانش می خواهند که هر چه زودتر عملیات گسترده ای را برای سرکوب تروریست ها آغاز کنند.
برخی از مناطق شهر حلب در حالی به آماج حملات موشکی و خمپاره ای گروه های تروریستی تبدیل شده است که توافق آتش بس هنوز پایان نیافته است .
مناطق المیدان ، سلیمان الحلبی ، الحمدانیه و الزهراء شهر حلب همچنان توسط موشک ها و گلوله های خمپاره تروریست ها تخریب می شود و مردم این مناطق شهید و زخمی و املاک شان تخریب می شود . 
یکی از شهروندان شهر حلب روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم در سوریه گفت : می گویند که در حلب آتش بس برقرار است ولی ما هر روز شاهد نقض آتش بس هستیم زیرا موشک و گلوله خمپاره است که پیاپی بر سر ما می ریزد و برخی از مردم را می کُشد .
این شهروند سوری از کمبود آب شرب در حلب خبر داد و افزود : مردم حلب با کمبود شدید آب مواجه شده اند و دسترسی به برق نیز ندارند و قیمت اجناس نیز افزایش یافته است .
شهروند دیگری گفت: مردم شهر حلب از ارتش می خواهند که عملیاتش را آغاز کند زیرا آتش بسی که توسط تروریست ها نقض می شود ، فایده ای ندارد و نباید با این جنایتکاران کنار آمد و مدارا کرد جنایتکارانی که امنیت مردم را سلب کرده اند .

214

پربیننده ترین خبرها