سرکرده داعش و عامل جنایت اسپایکر کشته شد

سرکرده داعش و عامل جنایت اسپایکر کشته شد
شنبه 25 ارديبهشت 1395 - 22:42

العالم ـ یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین، امروز شنبه تاکید کرد که یکی از سرکردگان بارز داعش که در جنایت اسپایکر مشارکت کرده بود، در درگیری مسلحانه با یگانی از نیروهای داوطلب مردمی در شمال استان صلاح الدین کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،این منبع افزود: درگیری مسلحانه ای که امروز میان یگانی از نیروهای داوطلب مردمی وابسته به منطقه العلم با عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه جبال حمرین در شمال تکریت روی داد، به کشته شدن "معد علی سلمان" معروف به "معد العذیره" از سرکردگان بارز داعش با سه تن از همراهانش انجامید. العذیره یکی از عاملان جنایت اسپایکر و کشتار فرسان العلم است که طی آن شماری از جوانان الناحیه اعدام شدند.

به نوشته السومریه نیوز، این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: عملیات شناسایی جسد این سرکرده داعشی و محافظانش پس از حرکت گروه شناسایی میدانی به سمت محل درگیری و شناسایی اجساد داعشی ها صورت گرفت.

یادآور می شود که داعش صدها نفر از دانشجویان نظامی در پایگاه اسپایکر واقع در شمال تکریت را پس از کنترل این شهر، اعدام کرد قبل از آنکه نیروهای امنیتی بار دیگر آن را به طور کامل تحت کنترل درآورند.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها