واکنش خانم بازیگر مصری به اتهام مخالفان سوریه +فیلم

سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 - 22:00

العالم ـ یک بازیگر مصری در واکنش به حکم دادگاه وابسته به مخالفان سوریه مبنی بر بازداشت وی و 4 نفر دیگر از هنرمندان مصری به اتهام تحریک به کشتار جمعی غیرنظامیان سوریه، گفت: "من از کسی نمی ترسم و تحت تاثیر این سخنان قرار نمی گیرم".

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الهام شاهین در یک تماس تلفنی با برنامه "العاشره مساء"(ده شب) در شبکه ماهواره ای "دریم" افزود: اتهام های ارتش آزاد سوریه به هنرپیشه های زن مصری دور از انتظار بود و ما از هیچ تهدیدی ترسی نخواهیم داشت.
وی اظهار داشت: "نباید به هرچیزی واکنش نشان داد. من شبکه های ارتباط اجتماعی را به رسمیت نمی شناسم، هیچ حسابی در فیسبوک ندارم و اظهاراتی که در شبکه های اجتماعی به من نسبت داده شده است، صحیح نیست و من از کسی نمی ترسم".
الهام شاهین خطاب به بینندگان گفت: "با هرچیزی که در شبکه های اجتماعی مطرح می شود به عنوان یک واقعیت برخورد نکنید و از روی نادانی واکنش نشان ندهید. من این شبکه ها را به رسمیت نمی شناسم. من صفحه ای در فیسبوک ندارم و یادداشتی در تویتر نمی نویسم".
چند روز قبل تروریست های سوری براساس آنچه که رای "دادگاه کیفری ویژه وابسته به شورای قضایی آزاد سوریه"، نامگذاری شده است، حکم بازداشت 5 نفر از هنرمندان مصری را صادر کردند.
یک قاضی به نام احمد شهاب الدین به نمایندگی از دادگاه مزبور درویدئویی ظاهر می شود و احمد ادم، الهام شاهین، دالیا البحیری، علا غانم و عبیر صبری را به تحریک به قتل جمعی به عنوان مقدمه ای برای ارتکاب جنایت علیه غیرنظامیان سوریه متهم کرد.

210-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها