با اعزام ناو هواپیمابر:

سلاح های تازه روسی در راه سوریه است

سلاح های تازه روسی در راه سوریه است
سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 - 22:07

العالم - ناو هواپیمابر " آدمیرال کوزنیتسوف " از اول ژوئیه 2016 برای کمک به روسها در عملیات جنگی نبرد با تروریست های سوریه وارد خدمت می شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه تلویزیونی "زفیزدا" روسیه پیش بینی کرد احتمالا ارتش روسیه از فرودگاه نظامی حمیمیم سوریه بی نیاز شده و به این ناو هواپیمابر تکیه خواهد کرد.
این ناو به همراه مدرن ترین جنگنده های روسیه می تواند به هر نقطه از جهان رهسپار شود.
ناوهواپیمابرآدمیرال کوزنیتسوف به همراه جنگنده های سوخو – 33 و سوخو – 25 و میگ – 29 ک در آینده نزدیک به شرق دریای مدیترانه خواهد رسید. هم اکنون این ناو در کارخانه تعمیرکننده کشتی ها در شهر مورمانسک برای یک سفر دور و دراز در حال آماده شدن بسر می برد.
این ناو برای انهدام اهداف بزرگ دریایی و حمایت از جنگ افزارهای دریایی دوست در مقابل حمله احتمالی دشمن و حمله به اهداف زمینی اختصاص یافته است و بر روی عرشه آن جنگنده های سوخو – 27 و سوخو – 33 و بالگردهای کا – 27 و کا – 29 مستقر هستند.
ماموریت اصلی نیروهای دریایی روسیه تسلط یافتن بر مواضع دشمن با استفاده از جنگنده های میگ – کا 29 – کوب مدل 4 ++ است . این جنگنده از نظر معیارهای فنی مهندسی بهترین جنگنده دریایی در جهان بشمار می رود و می تواند از ناو هواپیمابر محافظت به عمل آورده و در عین حال اهداف هوایی ، دریایی و زمینی را در هم بکوبد.
نسل چهارم جنگنده دریایی سوخو – 33 جنگنده اصلی نیروی دریایی روسیه محسوب می شود . این جنگنده از سال 1991 در نیروی دریایی به کار گرفته شد و در اوت سال 1987 برای اولین بار به پرواز درآمد. این جنگنده در ماه نوامبر سال 1989 بر سطح ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنیتسوف قرار گرفت و در سال 1998 مدرنیزه گردید و نام سوخو – 33 برای آن انتخاب شد.
به گفته شبکه تلویزیونی زفیزدا روسیه کارشناسان معتقدند ارتش روسیه در آینده نزدیک از این ناو هواپیمابر برای حمله به گروهک تروریستی داعش در عرض دریا استفاده خواهد کرد بدون آنکه به پایگاه هوایی شهر لاذقیه نیازی داشته باشد.

209-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها