با همکاری سعودی..

درخواست ژنرال اسرائیلی برای دخالت نظامی در سوریه!

درخواست ژنرال اسرائیلی برای دخالت نظامی در سوریه!
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 - 21:44

مدیر مرکز پژوهش های جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد؛ تصمیم‌گیرندگان در تل‌آویو باید به فکر اقدام نظامی "محدود" در سوریه برای "حمایت" از شهروندان سوری باشند!

به گزارش پایگاه خبری العالم، "عاموس یادلین" ضمن بی طرفانه! خواندن سیاست‌های رژیم صهیونیسیتی در قبال بحران سوریه گفت: "اسرائیل" باید سیاست‌های خود را در قبال رویدادهای سوریه تغییر دهد.

" رای الیوم" در گزارشی نوشت: یادلین افسر ذخیره رژیم اسرائیل در مقاله ای که در روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت" منتشر شد، نوشت: تصیمیم گیرندگان تل آویو باید به بررسی عملیات نظامی "محدود" در سوریه به بهانه آنچه آن را حمایت از شهروندان سوری نامید، بپردازند.

وی گفت: تصمیم گیرندگان تل‌آویو باید مذاکرات جدی با کشورهای عرب سنی مانند عربستان سعودی، اردن و مصر برای هماهنگی به منظور سقوط بشار اسد، آغاز کنند.

یادلین ادعا کرد که در این زمینه میان این کشورها بویژه عربستان و اسرائیل اتفاق نظر وجود وجود دارد.

این ژنرال اسرائیلی محور سوریه، ایران، عراق و حزب الله را بسیار خطرناک‌تر از داعش توصیف و تاکید کرد که تضعیف سوریه و سقوط بشار اسد، از منافع آشکار اسرائیل است و به این طریق می توان ضربه سنگینی به ایران و حزب الله وارد کرد.

وی تصریح کرد که برای تحقق این اهداف، "اسرائیل" باید از طریق همکاری با آمریکا و کشورهای اروپایی و نیز ترکیه و سعودی، برای تغییر نظام سوریه، ابزارهای جدید و کارآمدتری را به کار گیرد.

یادلین در پایان گفت: روزهایی که " اسرائیل" می توانست موضع تماشاگر در قبال رویدادهای سوریه داشته باشد، پایان یافته است و بعد از سقوط اسد، "جهان سُنی" باید اذعان کند که "اسرائیل" در مسیر صحیح گام برداشته و در طرف درست ایستاده است.

7- 213

پربیننده ترین خبرها