زندگی حسنی‌مبارک چگونه می‌گذرد؟

زندگی حسنی‌مبارک چگونه می‌گذرد؟
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 - 22:54

دیکتاتور سابق مصر که از 3 سال پیش در بیمارستان نظامی در منطقه المعادی به سر می‌برد، تلفنی با خانواده تماس برقرار می‌کند، روزنامه می‌خواند، با همسر و فرزندان و نوه‌هایش ملاقات می‌کند و از پنجره اتاقش از چشم‌انداز نیل لذت می برد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا، در گزارشی به چگونگی گذران زندگی حسنی مبارک رئیس جمهور برکنار شده مصر پرداخته است. این روزنامه درباره زندگی روزمره مبارک نوشت: وی وقت خود را در طبقه سوم بیمارستانی نظامی در منطقه المعادی که مشرف به رود نیل است، می گذراند.

بر اساس این گزارش، مبارک از طریق گوشی همراه قدیمی خود که قابلیت دسترسی به اینترنت را ندارد، تماس برقرار می کند، به ظاهر خود می رسد، موی خود را رنگ می کند و به عنوان بخشی از درمان خود در راه‌روهای بیمارستان قدم می زند.

این روزنامه درباره حالت مزاجی و خلق و خوی مبارک نوشت: حال وی بین روحیه بالا و نارضایتی شدید ناشی از احساس حقارت از جانب متحدانی که پشت او را خالی کردند، در نوسان است.
این روزنامه به نقل از حسن غندور یکی از افراد گارد ریاست جمهوری سابق مبارک نوشت: مبارک احساس خیانت می کند و زمانی که منتقدان خود را که روزی برای او چاپلوسی می کردند، از تلویزیون مشاهده می‌کند، به شدت ناراحت می شود.
برخی معتقدند که ممکن است مبارک به زودی در ویلایی در شرم الشیخ مستقر شود.
نیویورک تایمز گزارش خود را با سخنی از فرید الدیب وکیل حسنی مبارک به پایان برده است، وی می گوید: اینک آنچه برای مبارک مهم است این است که تاریخ از او چگونه یاد خواهد کرد زیرا بعد از درگذشت او این بحث و جدل بوجود خواهد آمد که رئیس جمهور اسبق مصر دزد بوده است یا قهرمان نظامی، و یا این که وی مسئول ناآرامی و هرج و مرج کنونی کشور بوده یا این که با خروج از عرصه قدرت کشورش را از افتادن در دام بحران نجات داده است؟

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها