کافرترین و منافق ترین کشورها از نگاه نصر الله + فیلم

جمعه 31 ارديبهشت 1395 - 22:55

دبیرکل حزب الله گفت: حتی دشمن صهیونیستی کینه توز در حق ما انصاف را رعایت کرد و گفت که حزب الله راست می گوید؛ اما برخی کشورهای عربی، که از همه کافرتر و منافق‌ترند، در این صفات حزب الله که در طول تاریخ ثابت شده، تردید و تشکیک می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید حسن نصرالله روز جمعه در مراسم هفتمین روز شهادت سردار مصطفی بدرالدین گفت: ما 34 سال با دشمن صهیونیستی درگیر هستیم و هیچ وقت دروغ نگفتیم. این دشمن به صداقت و شجاعت ما اعتراف کرد اما کشورهای مدعی عربیت، در صداقت ما تشکیک کردند.
نصرالله ادامه داد: ما تحقیق و بررسی کردیم و هیچ نشانه ای دال بر دست داشتن رژیم صهیونیستی بر ترور شهید بدرالدین وجود ندارد. هر چند ما اسرائیل را تبرئه نمی کنیم اما ما حتی دشمنان را هم بی دلیل متهم نمی کنیم و جنگ روانی ما با تمام جهان تفاوت دارد و در جنگ روانی هم دروغ نمی گوییم.
رهبر مقاومت اسلامی سپس با اقتباس از آیۀ مشهور قرآن کریم افزود: دشمن صهیونیست به صداقت و شجاعت حزب الله اعتراف دارد، اما متاسفانه برخی کشورهای عربی – که از همه کافرتر و منافق‌ترند- در این صفات که حوادث گذشته آن را اثبات کرده، تردید و تشکیک می کنند.

پربیننده ترین خبرها