ارتش زرد، ارتش سیاه را شکست می دهد

ارتش زرد، ارتش سیاه را شکست می دهد
يکشنبه 2 خرداد 1395 - 19:49

سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در آخرین روز سال 2015 میلادی آشکارا قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی را بدون هیچگونه ترس و وحشتی کنار گذاشت.

سید حسن نصرالله در مراسم یادبود شهدای حمله هوایی رژیم صهیونیستی به "قنیطره" به صراحت گفت، حزب الله از جنگ با اسراییلی ها نمی ترسد و اگر جنگ بر وی تحمیل شود با آن مقابله خواهد نمود و پیروز خواهد شد.
وی افزود، مقاومت دیگر آنچه قواعد درگیری یا تفکیک صحنه ها و میادین نام دارد را به رسمیت نمی شناسد لذا مقاومت دارای حق شرعی، اخلاقی و قانونی برای مقابله با دشمن در هر مکان و زمان است.
موضع سید حسن نصرالله برای جدا سازی گذشته از حال است اما به نظر می رسد رژیم صهیونیستی این پیام را در آن زمان درک نکرد چون پاسخ مقاومت به جنایت قنیطره در کشتزارهای اشغالی "شبعا" انجام شد یعنی در چارچوب محدودی از قواعد درگیری باقی ماند.    
پس از آن جنایت ترور شهید "سمیر قنطار" در سوریه با موشک صهیونیستی به وقوع پیوست که پاسخ آن نیز در کشتزارهای شبعا بود، این بدان معنی است که حزب الله دو هشدار بزرگ به رژیم صهیونیستی  داد که به طور حتم سومین آن اخراج با کارت قرمز به شکل بازی فوتبال خواهد بود.
امروز "مستعربین" (عرب شده ها) و "اسراییلی شده ها" (پیروان رژیم صهیونیستی) با حمله به حزب الله از طریق به شهادت رساندن سید "مصطفی بدر الدین " کوشیدند بر ترس، ضعف و کینه شان در برابر حزب الله سرپوش بنهند لذا سید حسن نصرالله کارت قرمز نهایی را به آنان و رژیم صهیونیستی نشان داد، و مقاومت را از قید و بند محدودیت برای پاسخگویی به هر گونه تعدی به رزمندگان مقاومت با هر رتبه و مسئولیت برهاند.     
وی صهیونیست ها را با صراحت مورد خطاب قرار داد و گفت، اگر به هر رزمنده ما تعدی کنید پاسخمان مستقیم و شدید و خارج از شبعا خواهد بود حال هر پیامدی که می خواهد داشته باشد.   
هر شخصی که سید مقاومت را می شناسد می داند مواضع اساسی وی از پیش نوشته شده بود، به دقت بررسی شده و سخنانی با دقت بسیار زیاد گزینش شده است مانند:
1 – پاسخ خواهیم داد.
2 – به صورت مستقیم.
3 – بسیار شدید.
4 – خارج از کشتزارهای شبعا.
5 – به وضوح و با هر پیامدی.
موضع سید مقاومت بالطبع فقط برای اسراییلی ها نیست بلکه برای دیگر طرف ها نیز هست.
او گفت، به آنچه مستعربین می گویند اهمیت نمی دهیم که قبلا برای آن اعتبار قائل بودیم، اکنون به تکفیری ها و حامیانشان و همچنین به اسراییلی ها پاسخ می دهیم حال هر پیامدی که می خواهد داشته باشد، ما  آماده تمام سناریوها هستیم و از این به بعد اجازه نمی دهیم به مقاومت، فرماندهان و رزمندگان آن تعدی شود، مقاومت که با خون و زخم به جنگ دیگران رفت اما دیگران از پس آن بر نیامدند لذا به زخم شدن و توطئه چینی علیه آن ادامه دادند و در مکان ها و زمان های مختلف علیه آن مکر نمودند.  
سید حسن نصرالله با این سخنوان خواست تأکید کند که، قواعد درگیری با همه از هر نوع که باشد برای مقاومت مهم نیست چه اینکه در برابر مرحله جدیدی قرار داریم که تمام طرف ها باید مرز های آن را بشناسند.    
قواعد نبرد، زمان و مکان تغییر کرده و حزب الله به طور کامل آماده نبرد بزرگ است به همان دلیلی که سید پس از جنایت قنیطره و شهادت قنطار آمادگی حزب الله را اعلام و مواضع نظامی و پایگاه هایش را برای آماده شدن جهت جنگ تخلیه کرد تا آن را از هر گونه بمباران مصون دارد.
حزب الله برخی از اهدافش علیه رژیم صهیونیستی را در گفت و گو با شبکه تلویزیونی "المیادین" اعلام کرد که شامل اهداف اتمی، پتروشیمی و دیگر نقاط حساس و راهبردی است به این معنی، که آماده نبرد بوده و قادر می باشد اگر دشمن اقدام به ماجراجویی علیه حزب یا لبنان کند، ضربات دردناکی به رژیم صهیونیستی وارد ساخته و آن را شکست دهد.
پیام دیگر سخنرانی سید مقاومت آن بود که بازی با حزب الله دیگر شوخی نیست چون این حزب به قدرتی منطقه ای تبدیل شده که جنگ سالاران بزرگ، سران کشورهای جهان و کارشناسان نظامی به آن گواهی می دهند چه اینکه معادلات بین المللی را تغییر داده و طرح های بزرگ به هدف تجزیه منطقه و ایجاد فتنه در آن را خنثی نموده است. 
این موضوع در واقع به آن معنی است که حزب الله به بازیگری با بزرگان تبدیل شده اما مستعربین و اسراییلی شده های کوتوله تنها بازیچه ای در دست بزرگان هستند و در سطوح سیاسی، بین المللی و عملی محلی از اعراب ندارند.
آنان با رفتن طرح های اربابانشان می روند و توطئه آمریکایی سعودی تکفیری در سوریه با شکست مواجه خواهد شد همانگونه که رهبر مقاومت گفت.     
ارتش نور زرد برای در هم کوبیدن ارتش سیاه تکفیری خواهد آمد، چه اینکه همیشه نور بر ظلمت تاریکی فائق خواهد شد.  
نویسنده: حکم امهز
206
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها