محسن رضایی :

ورود چند گروه تروریستی به ایران برای عملیات تروریستی

ورود چند گروه تروریستی به ایران برای عملیات  تروریستی
دوشنبه 3 خرداد 1395 - 14:02

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : سعودی‌ها در اربیل عراق کنسولگری باز کردند و چند گروه تروریستی را برای انجام انفجار وارد ایران کردند که همه آن‌ها دستگیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، سرلشکر محسن رضایی در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد، به اوضاع نامناسب سوریه و دخالت آمریکایی‌ها در امور این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این نخستین باری نیست که متاسفانه آمریکایی‌ها از فریب و نیرنگ در روابط بین الملل و مذاکرات صلح استفاده می‌کنند و باید کلمه فریب را روی مجسمه آزادی در آمریکا نصب کنند تا ماهیت این قدرت روشن شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکایی‌ها حداکثر سوءاستفاده را از مذاکرات برای تقویت تروریست‌ها و تکفیری‌ها انجام می‌دهند و در حقیقت  آتش بسی که وضع می‌کنند تنفسی برای تروریست‌ها است.

وی به مواضع عربستان در مقابل ایران در چند سال اخیر اشاره و بیان کرد: مسئولان کشور باید از حالت صبر و انتظار در قبال عربستان بیرون بیایند و باور کنند که عربستان با این صبر و انتظاری که دولت‌مردان ما از خود نشان می‌دهند، به صراط مستقیم بر نمی‌گردد و باید در مقابل سعودی‌ها اقدام کنند.

سرلشکر رضایی خاطرنشان کرد: همین الان سعودی‌ها در اربیل عراق کنسولگری باز کردند و چند گروه تروریستی را برای انجام انفجار وارد ایران کردند که همه آن‌ها دستگیر شده‌اند، بنابراین باید وزارت خارجه اسناد و مدارک این گروه‌ها را در دنیا پخش کند تا حداقل کشور‌های اسلامی بدانند که سعودی‌ها دیوانه‌‌وار در محیط آرام و امن منطقه اخلال‌گری می‌کنند و به‌دنبال کارهای تروریستی هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: مسئولان باید در برابر تحرکات سعودی‌ها فعالانه برخورد کنند‌، امروز هدف آمریکا از طرح آتش‌بس تقویت تروریست‌ها است.

 

منبع : تسنیم

 

پربیننده ترین خبرها