نوجوان سوری: دولت سوئد " بُزدل " است !

نوجوان سوری: دولت سوئد
سه شنبه 4 خرداد 1395 - 14:36

یک نوجوان سوری با انتشار ویدیویی به زبان سوئدی، دولت و رسانه های سوئد را به سبب بایکوت خبری فاجعۀ کشتار 150 سوری در شهرهای طرطوس و جبله، "بزدل" خواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پیام این نوجوان سوری آمده است: امروز، حملاتی تروریستی به شهرهای طرطوس و جبله در سوریه صورت گرفت و 150 تن از این حملات شهید شدند، اما با وجود آن که داعش، مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده گرفت، رسانه ها و دولت سوئد، جرأت نکردند این اقداماتِ تروریستی را محکوم کنند یا حتی اعلام کنند که این اقدامات، "تروریستی" بوده است.

وی سپس خطاب به دولت و رسانه های سوئدی گفت: چقدر بزدل هستید، چرا اتفاقات امروز در سوریه را تروریستی ندانستید؟ مگر میان عملیات تروریستی که در پاریس و بروکسل اتفاق افتاد با اقدامات تروریستی که امروز در سوریه اتفاق افتاد، چه تفاوتی هست؟
قربانیان سوری، به دست همان تروریستی کشته شدند که قربانیان پاریس و بروکسل جان باختند، آیا خون قربانیان سوری کم ارزش تر است؟

وی در ادامه گفت: دولت و رسانه های سوئد باید شرم کنند؛ به نظر می رسد این دو با یکدیگر همدستند و نمی خواهند با صدور بیانیه ای در این زمینه، داعش را ناخرسند کنند.
این نوجوان سوری در پایانِ پیام، به جای معرفی خود، برای اعلام همدردی با قربانیان حملات تروریستی در فرانسه، بلژیک و سوریه اظهار داشت: من پاریس هستم، من بروکسل هستم، من سوری هستم.

205

پربیننده ترین خبرها