انتقام مرگبار ازهمدست تکفیریها و آل‌سعود در لبنان+عکس

انتقام مرگبار ازهمدست تکفیریها و آل‌سعود در لبنان+عکس
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 12:36

رسانه های لبنان اعلام کردند پدر یکی از نظامیان شهید تاکید کرده است، تروریست تکفیری که فرزندش را در بلندی های شهرک عرسال در شمال شرق لبنان و نزدیک مرزهای سوریه اعدام کرده بود، به هلاکت رسانده و جسدش را روی قبر پسرش رها کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری ملی لبنان تاکید کرد که این جنازه محمد الحجیری است و پایگاه خبری العهد هم به نقل از شاهدان عینی هم مشابه این خبر را اعلام کرد و نوشت که این جسد قاتل « محمد معروف حمیه» نظامی لبنانی است که توسط گروه های تروریستی تکفیری اعدام شد.
گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در آوریل 2014 با حمله به شهرک عرسال تعدادی از نظامیان لبنانی را ربوده و با خود به بلندی های این شهرک منتقل کردند.
داعش تعدادی از نظامیان ربوده شده را سر برید و تعدادی دیگر را همچنان در اسارت دارد.
جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) تعدادی از نظامیان را اعدام و تعدادی را هم در چارچوب معامله با دولت لبنان و با میانجیگری دولت قطر آزاد کرد.
رسانه های لبنانی خاطرنشان کردند که پدرشهید « محمد حمیه» نظامی لبنانی اعدام شده توسط گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره اعلام کرده است که برای انتقام از تروریست های تکفیری از شیخ تکفیری فراری الحجیری انتقام کرده است.
سایت النشره هم به نقل پدر این نظامی شهید افزود: نوبت به ابوطاقیه و برادرش ابوعجینه خواهد رسید، درهای خانه من بر روی نیروهای امنیتی لبنان باز است و من همچنان در خانه هستم.
روزنامه لبنانی النهار هم نوشت که معروف حمیه در تماس تلفنی با تلویزیون الجدید لبنان گفت: این نقطه شروع است و تا زمانی که به ابوطاقیه و ابوعجینه ( علی الحجیری رئیس سابق شورای شهرک عرسال) دست نیابم، آرام نمی گیرم، من به وعده خودم برای انتقام خون پسرم عمل کردم .

در پی این حادثه دیشب نیروهای تکفیری جبهه النصره به صورت گسترده به مواضع حزب الله در منطقه الجرود حمله کردند که نیروهای حزب الله به صورت شجاعانه با آنها درگیر شده و 6 نفر از تکفیریها را کشتند و تعدادی را مجروح کردند.

ابو طاقیه از مزدوران عربستان سعودی است و از سوی این کشور حمایت مالی می شود، و با گروه تروریستی جبهه النصره ارتباط دارد، اقدامات تروریستی وی تا کنون باعث شهادت شماری از نیروهای ارتش، مقاومت و مردم لبنان شده است.

 

پدر شهید حمیه

لحظه شهادت محمد حمیه

علی الحجیری شهردار شهرک عرسال و مسئل تدارکات و امنیتی داعش و القاعده در عرسال

مصطفی الحجیری مسئول کل هماهنگی های داعش و القاعده در شهرک عرسال لبنان

 

پربیننده ترین خبرها