نیروهای مصری 85 تروریست را در سینا کشتند

نیروهای مصری 85 تروریست را در سینا کشتند
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 22:53

العالم ـ نیروهای مصر با اجرای عملیات هوایی و توپخانه ای در مناطق شیخ زوید و رفح در شمال سینا، 85 نفر از عناصر مسلح کشته و سه نفر دیگر بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش مصر امروز(چهارشنبه) اعلام کرد که 73 مخفیگاه و 57 منزل و 190 چادر و چندین خودرو و موتورسیکلت که عناصر مسلح از آنها به عنوان پایگاه عملیات علیه نیروهای مصری استفاده می کردند، منهدم شد.

نیروهای مصری تاکید کردند که این حمله نظامی گسترده در واقع ادامه عملیات "حق شهید" در مناطق محل تجمع تروریستها در مرکز و شمال سینا است.

منابع نیروهای مسلح مصر اشاره کردند که نیروهای ارتش همچنین طی حملاتی گسترده که به کشته شدن 3 تن از عناصر مسلح و مصادره دستگاه های بی سیم ، 25 بمب دست ساز و 26 دستگاه تلفن همراه حاوی ماده TNT انجامیده است، چندین موضع در مناطق غرب جبل الحلال را بمباران و تخریب کردند.

وزارت دفاع مصر تاکید کرد که برخی از نیروهای ویژه نیروی دریایی، سواحل روبروی مناطق عملیات را به منظور جلوگیری از هرگونه تلاش برای نفوذ و یا قاچاق از طریق دریا، تحت کنترل درآوردند.

یادآور می شود که ارتش مصر عملیات "حق شهید" را در تاریخ شش سپتامبر 2015 در مناطق العریش، الشیخ زوید و رفح علیه عناصر مسلح در شمال سینا، علیه گروههای مسلح آغاز کرده است.

210-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها