نصرالله ازپایان کارداعش خبرداد

نصرالله ازپایان کارداعش خبرداد
چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 22:59

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به این که دولت کنونی آمریکا برای باقی ماندن در قدرت نیازمند دستاوردهای خارجی است، تاکید کرد که پایان عمر گروهک تروریستی داعش نزدیک است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری العالم، سید حسن نصرالله در مراسم شانزدهمین سالگرد عید مقاومت و آزادسازی در میدان شهید سید عباس الموسوی در شهرک "نبی الشیت" با اشاره به افزایش انفجارهای ناشی از خودروهای بمب‌گذاری شده که آخرین مورد آن در جبله و طرطوس صورت گرفت، گفت: هر کس به منطقه ما و مناطق نزدیک آن نگاه کند، به این واقعیت می رسد که باید با احتیاط و مسئولیت پذیری با مرحله کنونی برخورد کرد. 

سید حسن نصرالله با بیان این که اوضاع این منطقه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متشنج‌تر می شود، گفت: دولت کنونی آمریکا برای باقی ماندن درعرصه قدرت نیازمند دستاوردهای خارجی است.

وی افزود: رویدادهای عراق و سوریه از پیروزی و نزدیک شدن پایان عمر گروهک تروریستی داعش بشارت می دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه خاطرنشان کرد که باید تلاش ویژه و مضاعف در منطقه بقاع برای جلوگیری از افزایش متشنج شدن اوضاع صورت گیرد و نباید منطقه بقاع وارد عرصه انتقام گیری شود.

وی با اشاره به این که همه روستاهای منطقه بقاع باید پیام اهالی عرسال که در صندوق‌های اخذ رای ریخته شد را دریابند، تاکید کرد که ما برای دور نگه‌داشتن لبنان از پیامدهای های اوضاع متشنج منطقه، باید به منطق گفت وگو و مذاکره پایبند باشیم.

213-9

پربیننده ترین خبرها