سخنگوی سپاه: مقاومت یک الگو است

سخنگوی سپاه: مقاومت یک الگو است
پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 - 10:29

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد : مقاومت لبنان الگوی جهان اسلام است که امت اسلامی را سربلند کرد و هیبت پوشالی صهیونیست ها را درهم شکست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سردار رمضان شریف در مصاحبه با سایت العهد به ملت لبنان پیروزی مقاومت بر صهیونیست ها و آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت.
سردار شریف گفت : هنگامی که به تاریخ مناقشه اعراب و اسرائیل و سیطره رژیم صهیونیستی بر اراضی کشورهای عربی نگاه می کنیم ، می بینیم که 2 دیدگاه دراین خصوص وجود دارد . اولین دیدگاه راهبرد بیرون ر اندن دشمن اشغالگر از اراضی اشغالی با تکیه بر نیروهای مردمی است. دیدگاه دوم تکیه کردن بر سازمان های حقوقی بین المللی و قدرت های خارجیِ مدعی ِ حمایت از مقاومت است.
سردار شریف افزود : تجربه نشان داده است که شکست های رژیم صهیونیستی و آزادسازی اراضی اشغالی زمانی آغاز شد که ملت لبنان وارد صحنه مبارزه با صهیونیست ها شد و مقاومت لبنان دشمن صهیونیستی را مجبور به فرار از جنوب این کشور کرد .
سردار شریف اعلام کرد : مقاومت اسلامی لبنان سمبل پایداری، شجاعت و عزم و اراده شده است و توانست دشمن صهیونیستی را از جنوب لبنان بیرون براند و در تجاوز سال 2006 دشمن اشغالگر را شکست بدهد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما به ملت لبنان و امت اسلامی وجود مقاومت را که ملت های مسلمان را سربلند و صهیونیست ها را سرافکنده کرد ، تبریک می گوئیم.
سردار شریف افزود : ملت های مسلمان همیشه حامی مقاومت لبنان و فلسطین هستند. 
سردار شریف مقاومت را الگوی ظلم ستیزان خواند و گفت : مقاومت یک الگو است که همچون نوری راه آزادی را به دیگران نشان می هد و به سمبل برای ملت هائی که اراضی شان توسط صهیونیست ها اشغال شده است ، تبدیل شده است. مقاومت اسلامی لبنان بهترین الگو برای حماس و جهاد اسلامی فلسطین است و این دو گروه فلسطینی با الگو گیری از مقاومت لبنان توانستند دشمن صهیونیستی را در تجاوزات سال های گذشته به باریکه غزه شکست بدهند.
سردار شریف آزادسازی جنوب لبنان در مه 2000 را به امت اسلامی ، ملت لبنان ، حزب الله و خانواده های شهدا تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سراسر فلسطین با تلاش مقاومت هر چه سریعتر آزاد شود و امت اسلامی از لوث وجود اسرائیل رهائی یابد.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها