تروریست ها 596 بار آتش بس سوریه را نقض کرده اند

تروریست ها 596 بار آتش بس سوریه را نقض کرده اند
پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 - 11:27

با اقدام گروه هاي تروريستي در سوريه به نقض آتش طي 24 ساعت گذشته، موارد نقض آتش بس از زمان اجراي آن به 596 مورد رسيد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، مركز هماهنگي روسيه درحميميم روز پنج شنبه دربيانيه اي با اعلام اينكه عناصر گروه تروریستی موسوم به "جيش الاسلام" مناطق حي الزهراء و الخالديه را در حلب با گلوله هاي خمپاره هدف قرار دادند، افزود " نقض آتش بس 5 بار و هر 5 بار در حلب اتفاق افتاد".

خبرگزاري سوري سانا به نقل از بيانيه مركز هماهنگي روسيه در حميميم گزارش داد تعداد مناطقي كه آتش بس شامل حال آن شده است، به 117 مورد رسيد و تعداد گروه هاي مسلحي كه به توافق آتش بس پيوسته اند، به 59 گروه رسيده است.

بنا به اعلام مركز ياد شده، تروريست هاي جبهه النصره، به تجاوزهاي خود ادامه دادند و امروز با گلوله هاي خمپاره، مناطق حندرات، فرودگاه النيرب و مناطق شيخ مقصود و صلاح الدين و نيز منطقه الفوعه در ادلب و برخي ديگر از مناطق حومه شمالي لاذقيه را هدف قرار دادند.

مركز هماهنگي روسيه درحميميم همچنين گزارش داد نيروي هوايي روسيه و سوريه هيچ يك از مواضع آن دسته از گروه هايي را كه به توافق آتس بس پايبند بوده اند، هدف قرار نداده اند.

توافق آتش بس در سوريه كه ازبيست و هفتم ماه فوريه گذشته به اجرا درآمده است، و گروه هاي تروريستي داعش و جبهه النصره و ديگر گروه هايي را كه نام آن ها در فهرست گروه هاي تروريستي بين المللي است، شامل نمي شود.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها