20 رکوردِ کتاب گینس، به نام این مرد است !

20 رکوردِ کتاب گینس، به نام این مرد است !
پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 - 18:45

العالم - یک پیرمرد 73 ساله هندی به تنهایی 20 رکورد جهان را شکست تا 20 بار نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هار بارکاش ریشی" می گوید که تاکنون 20 رکورد جهان را شکسته است و به همین سبب، خود را " گینس ریشی می خوانَد.

ریشی در سال 1942، در یک سینما در دهلی نو پایتخت هند به دنیا آمد و نام او، نخستین بار، در سال 1990 وارد کتاب گینس شد. او در این سال، به همراه دو تن از دوستانش، به مدت 1001 ساعت موتورسواری کرد.

لذتی که ریشی از درجِ نامش در کتاب گینس تجربه کرد، او را به تکرار این تجربه برانگیخت؛ به این ترتیب دست به اقداماتی عجیب و غریب زد که از میان آن ها می توان به رساندنِ پیتزا از دهلی نو به سانفرانسیسکو و همچنین نوشیدنِ یک شیشه سس کچاپ، در مدت کمتر از 4 دقیقه اشاره کرد.

این علاقۀ مفرطِ ریشی به او محدود نشد و به همسرش نیز سرایت کرد. پاملا در سال 1991، با نوشتن کوتاه ترین وصیت نامۀ جهان، وارد کتاب گینس شد. در وصیت نامۀ او آمده است: "همه چیز برای پسرم".

ریشی، بیش از 500 خالکوبی روی بدن خود دارد و همین مساله شهرتِ او را به دنبال داشته است. اما با این حال، او سخت ترین رکوردِ خود را جاسازی تعداد زیادی نی در دهانش می داند.

ریشی می گوید: من رکورددارِ جاسازیِ 469 نیِ شربت خوری در دهانم هستم.. برای این کار ناچار شدم حجم دهانم را بزرگ کنم به همین دلیل همۀ دندان هایم را کشیدم تا بتوانم نی ها را در دهان جا کنم.

ریشی درزمان حاضر، ایدۀ خالکوبیِ عکس رهبران جهان را در سر می پروراند. از میان این عکس ها می توان به عکس ناریندرا مودی نخست وزیر هند، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، ملکه الیزابت ملکۀ انگلستان و ماهاتما گاندی رهبر جنبش استقلال خواهی در هند اشاره کرد.

205

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها