کشته شدن سه سرکرده "داعش" در موصل

کشته شدن سه سرکرده
شنبه 8 خرداد 1395 - 08:15

در حمله هوایی ارتش عراق به مواضع "داعش" در موصل، تعدادی از عناصر این گروه از جمله سه تن از سرکردگان مهم آنه به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، فرماندهی عملیات مشترک روز جمعه با اعلام این موضوع از اهالی موصل خواست از مواضع داعش فاصله بگیرند.
ستاد اطلاع رسانی جنگی وابسته به فرماندهی عملیات مشترک با صدور بیانیه ای اعلام کرد نیروهای دایره تجسس ارتش با نظارت و پیگیری فرماندهی عملیات مشترک و با استفاده از اطلاعات دقیق و هماهنگی عالی نیروی هوایی، به مواضع مواضع گروه تروریستی داعش در موصل حمله کردند، و عده بسیاری از آنها را از پا درآوردند.
در این بیانیه آمده است: در این حمله دهها تن از تروریستها از جمله تعدادی از سرکرده های برجسته آنها کشته شدند. مسئول کل تروریستهای داعش و چهار تن از همراهانش، در میان کشته شده ها هستند. دو خودروی حامل آنها نیز به کلی منهدم شدند.
یکی دیگر از سرکرده های "داعش" که به اصطلاح مسئول کل امور دینی در نینوا بود و مسئول امور مالی این گروه تروریستی و هفت تن از همراهانش هم در این عملیات به هلاکت رسیدند و مخفی گاه آنها به طور کامل ویران شد.
در این بیانیه آمده است: "از اهالی شریف موصل می خواهیم برای در امان ماندن از آثار و تبعات این حمله ها، از مواضع گروه تروریستی داعش در این شهر فاصله بگیرند."
شایان ذکر است که شهر موصل از 10 ژوئن 2014 به اشغال "داعش" درآمده و در نتیجه تحمیل دیدگاه های افراطی این گروه تروریستی بر تمام ابعاد زندگی مردم، دستخوش بحران امنیتی و انسانی بزرگی شده است.
این در حالی است که حمله هوایی به مواضع داعش در این شهر همچنان ادامه دارد و در هر حمله، تعدادی از عناصر این گروه تروریستی، کشته یا مجروح می شوند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها