خاله رهبر کره شمالی : کیم اهل گذشت نبود!

خاله رهبر کره شمالی : کیم اهل گذشت نبود!
شنبه 8 خرداد 1395 - 16:58

العالم- خاله " كيم جونگ اون " رهبر فعلی کره شمالی جزئياتی قابل توجه درباره دوران کودکی خواهرزاده اش " کیم " فاش كرد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "كو يونگ سوك" خاله " كيم جونگ اون" رهبر كره شمالی كه از حدود دو دهه پيش درآمريكا به سرمی برد، در گفتگو با روزنامه آمريكايی واشنگتن پست، واقعيت هايی را درباره اخلاق و روحيات "كيم"در دوران كودكی بيان كرد.

خاله رهبر كره شمالی گفت كه، کیم در سال 2011 وقتی كه جوان بود، به جای پدرش رهبري كره شمالی را برعهده گرفت.

اظهارات خاله كيم جونگ اون نشان می دهد كه وی در دوران كودكی هم باگذشت نبوده وهنوز هم اين اخلاق را دارد؛ چرا كه اين مرد، به شيوه های عجيب مسئولان و نزديكانی را كه خشمش را برانگيختند، اعدام كرده است.

خشم و انتقام

خواهر كو يونگ هوی همسر كيم جونگ ايل رهبر فقيد كره شمالی و مادر كيم جونگ اون گفته است كه خواهرزاده اش زود از كوره در می رفته و به هيچ وجه در حق كسی گذشت نمی كرده است.

به گفته اين خانم كه درزمان حاضر يك خشكشوئی را در نيويورك اداره می كند، كيم جونگ اون به شيوه های مختلف به تنبيه هايی كه از طرف پدر و مادرش می شد، اعتراض می كرد و از جمله اين اعتراض ها ، اعتصاب غذا بود.

واشنگتن پست نوشت كويونگ - سوك با همسرش ری گانگ و سه پسرشان با نام های مستعار زندگی می كنند و هيچ كسی نمی داند كه علت فرار آن ها به آمريكا بعد از حضور در سفارت واشنگتن در برن چه بوده است.

اين زن و مرد بعد از چند ماه بازجويی، به آمريكا منتقل شدند و زندگی تازه ای با اسامي جديد آغاز كردند و با كمك مالی آژانس اطلاعاتی آمريكا، يك شركت خشكشویی راه اندازی كردند.

اين زوج به مسئولان كره شمالي نزديك بودند و با توجه اعضايي از خاندان حاكم از جمله كيم جونگ - اون به سوئيس فرستاده شدند.

تاريخ تولد واقعي كيم جونگ اون

خاله رهبر كره شمالي گفت كه كيم جونگ اون برخلاف آنكه گفته مي شود درسال های 1982 یا 1983 متولد شده، درسال 1984 متولد شده است و اين بدان معناست كه وقتی درسال 2011 رهبری كره شمالی را برعهده گرفت،
فقط 27 سال داشت.

وی افزود كه فرزندش نيز متولد همان سالی است كه كيم درآن به دنيا آمد و آن دو با هم همسن و سال و همبازی بودند.

كيم عاشق بسكتبال بود

به گفته كو يونگ، كيم جونگ - اون عاشق بازی بسكتبال بود و وی هميشه توپ بسكتبال را همراه خود داشت.

وی عاشق مايكل جردن ستاره بسكتبال آمريكايی بوده و اززمانيكه به قدرت رسيد، بارها دنيس رودمان ستاره معروف بسكتبال را به حضور پذيرفته است.

به گفته كو يونگ، طرح وراثتی شدن قدرت كيم جونگ چند سال قبل از فوت پدرش آغاز شده بود و وی آن هنگام كه مسئولان نظامی در جشن تولد هشت سالگيش موقع اهدای لباس نظامی با درجه ژنرال به وی درمقابلش تعظيم می كردند، به اين مساله پی برد.

215-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها