زَهر مجری شبکه الجزیره به نیروهای مردمی عراق

زَهر مجری شبکه الجزیره به نیروهای مردمی عراق
شنبه 8 خرداد 1395 - 22:43

العالم ـ مجری جنجالی شبکه تلویزیونی الجزیره همزمان با پیشروی نیروهای مشترک عراقی و شکست روز افزون داعش، تلاش کرد به روش خود از نیروهای الحشد الشعبی عراق که نقش برجسته ای دراین پیروزی علیه تروریستها دارند، انتقام بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "فیصل قاسم"  با انتشار توئيتی، تلاش كرد نيروهای داوطلب مردمی را كه در كنار نيروهای نظامی و مبارزان عشاير برای آزادسازی فلوجه و پاكسازی آن از دست گروههای تروريستی موردِ حمايتِ سرورش قطر، می جنگند، با داعش در يك رده قرار دهد!

قاسم مجری برنامه "الاتجاه المعاکس" در شبکه الجزیره که به جانبداری از گروههای تروریستی درعراق و سوریه شهرت دارد، یک نظرسنجی در حساب رسمی خود در تویتر منتشر کرد که به نظر رسید نوعی دفاع از داعش است.

مجری الجزیره در این نظرسنجی آورده است که "چه کسی را در جنگ فلوجه عراق تایید می کنی، الحشد الشعبی یا داعش؟ گروه تروریستی داعش در این نظرسنجی از 71 درصد تایید شرکت کنندگان برخوردار شد که اغلب آنها سعودی بودند؛ در مقابل، 29 درصد به الحشد الشعبی رای دادند.

خانم دکتر حنان فتلاوی رییس جنبش اراده در پارلمان عراق در واکنش به توئیت فیصل قاسم درباره نبرد نیروهای داوطلب مردمی علیه داعش، در حساب رسمی خود در فیسبوک نوشت: "چقدر پست هستی! چگونه داعش را با الحشد الشعبی برابر می کنی"؟

وی در یادداشت دیگری پس از آنکه قاسم به او پاسخ داد، نوشت: "قاسم از نوشته های دیروز من در توییتر و فیسبوک منزجر است".

فتلاوی همچنین تاکید کرد که این امر از سوی کسی که برای مقداری پول قطر از کشورش صرف نظر می کند، عجیب نیست.

فیصل قاسم بارها در شبکه های اجتماعی اقدام به تحریک طائفی و دعوت به قتل و کشتار و تداوم آن می کند و با هرگونه راه حل سیاسی در سوریه مخالف است و آن را به سخره می گیرد.

فیصل قاسم در سوریه، به جرم مزدوری برای دشمنان این کشور و حمایت وهمکاری با گروههای تروریستی در ارتکاب جنایتهای تروریستی در داخل سوریه، به اعدام محکوم شده است.

شبکه الجزیره قطر که فیصل قاسم با آن همکاری دارد، به همراه شبکه العربیه عربستان سعودی درسالهای ظهور گروههای تروریستی درعراق و سوریه از حامیان جدی این گروهها بوده اند .

 

 

 

210-9

پربیننده ترین خبرها