سرکرده داعش کجاست؟!

سرکرده داعش کجاست؟!
يکشنبه 9 خرداد 1395 - 15:09

روزنامه گاردین فاش کرد که سرکرده داعش هم اکنون در مناطق مرزی عراق و سوریه تردد می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه گاردین چاپ انگلیس فاش کرد که ابوبکر بغدادی سرکرده داعش روز 18 مارس 2015 در شهر الشرقاط استان صلاح الدین عراق به شدت زخمی شد و فقط افراد بسیار نزدیک به وی و پزشکان معالجش از این واقعه مطلع بودند.
گاردین روز شنبه در گزارشی نوشت : بغدادی 6 ماه در منطقه الباعج در جنوب غرب استان نینوا برای درمان جراحات عمیقش به سر برد و دو نفر از اعضای داعش به نام حامد خلیلوف و ابوعمر الشیشانی در الباعج به دیدن البغدادی رفتند.
این روزنامه انگلیسی افزود : بغدادی یک سال پس از واقعه مجروحیتش فعالیت خود را به عنوان سرکرده داعش از سرگرفت و بین شمال غرب عراق و شمال شرق سوریه تردد می کرد.
گاردین به نقل از شاهدی به نام خالد حمزه گزارش داد : بغدادی دائماً در حال حرکت است، و به موصل می رود و بین مناطق بیلیج ، الباعج و تلعفر تردد می کند .
مصاحبه های گاردین با افراد مطلع از مجروح شدن بغدادی نشان می دهد که مساله مجروحیتش پنهان نگه داشته می شد و آمریکا از زخمی شدن سرکرده داعش ابراز بی اطلاعی می کرد .
گاردین در پایان گزارش خود نوشت : گفته های افراد مطلع از مجروحیت بغدادی نشان می دهد که وی هم اکنون در شمال عراق و شمال شرق سوریه تردد می کند و در 6 ماه گذشته در شهرهای الشدادی و البوکمال سوریه دیده شده است و مدارک موثق نشان می دهد که بغدادی به الباعج ، تلعفر ، العباسیه و موصل نیز رفته است.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها