نماینده مجلسی که مدافع حرم می شود!

نماینده مجلسی که مدافع حرم می شود!
يکشنبه 9 خرداد 1395 - 18:49

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده بعد از مجلس به‌منظور دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) راهی سوریه خواهم شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم شورای مجلس شورای اسلامی در نشست پرسش و پاسخ در جمع پاسداران سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ، که نتوانست رای لازم برای حضور در مجلس دهم را کسب کند در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای دوران بعد از نمایندگی  تان در مجلس چیست، این طور پاسخ داد: به عنوان یک رزمنده عادی به سوریه می روم.

او که در زمان جنگ به حاج محمد کوثری معروف بود از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۷۹ به مدت ۱۶ سال فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله سپاه بود و در عملیات‌های مهم چون کربلای ۵، والفجر ۸ و مرصاد مسئولیت داشته است .

پیروزی در سوریه نزدیک است

وی در ارتباط با آخرین وضعیت جنگ در سوریه نیز اظهار داشت: حدود ۴۰ درصد از مناطق اشغال شده توسط تکفیری‌ها آزاد شده است و شاهد موفقیت‌های چشمگیری در سوریه هستیم.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه خان طومان باردیگر غیرقابل‌اعتماد‌بودن امریکا را نشان داده است، اضافه کرد: هر چند وضعیت در سوریه مطلوب نیست ولی سوریه از حالت سقوط و اضطراب گذشته و به امید خدا و با مقاومت مردم و ارتش سوریه پیروزی نزدیک است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در عرصه مقاومت، گفت: اگر در حوزه رسانه از دشمن عقب بمانیم در مباره به دشمن می‌بازیم و میدان را به دشمن خواهیم داد.

دست اروپا و آمریکا رو شده است

کوثری با اشاره به وضعیت مذاکرات هسته‌ای، ادامه داد: دست اروپا و آمریکا برای ما رو شده است و علاقمندان به استکبار بدانند که نمی‌شود به غرب اعتماد کرد.

 

   منبع : مهر
 

پربیننده ترین خبرها