ماجرای آن چهارشنبه، اگر حاج قاسم به بغداد نمی‌رفت!

ماجرای آن چهارشنبه، اگر حاج قاسم به بغداد نمی‌رفت!
چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 22:05

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: اگر این سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی به بغداد نمی‌رفت، نه تنها بغداد، که نجف و کربلا هم از دست می رفت.

سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» فرماندهٔ سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه، درباره اخبار جهت دار دشمن جهت سیاه نمایی نقش ایران در منطقه، به دلیل حضور مستشاری کشورمان در عرصه نبرد سوریه و عراق، گفت: ما اگر به فلسطین کمک می‌کنیم برای این نیست که شیعه هستند، و همچنین در سوریه و عراق و هر کجای دیگر؛ برای این است که ما یار مظلوم هستیم و در مقابل ظالم می ایستیم و پایه اصلی این هم پرگار ولایت فقیه است که چنین دایره های زیبایی را رسم می کند. هر جا که انسان مظلوم در آنجا است، جمهوری اسلامی آن را یاری خواهد داد. ما می‌خواهیم کنار دست مظلوم باشیم و در مقابل ظالم بایستیم.
سردار اسدی در پاسخ به این سؤال که آیا مردم سوریه می‌توانند تروریست‌ها را از کشورشان بیرون کنند، اظهار داشت: حتماً این اتفاق خواهد افتاد. البته یک مقدار سخت است.
وی افزود: تروریست‌هایی که پشتوانه‌شان آمریکا، انگلیس، فرانسه، کشورهای استکباری و دولت‌های عربستان، قطر و ترکیه است، به این سادگی نیست که بگوییم ظرف ۶ ماه آینده بیرون رانده می‌شوند، اما حتماً این اتفاق خواهد افتاد.
سردار اسدی اظهار داشت: آن روز چهارشنبه‌ای که داعش داشت به بغداد نزدیک می‌شد، اگر این سرباز ولایت برادر عزیزم آقای حاج قاسم سلیمانی به بغداد نمی رفت به گفته نظامیان، سیاسیون، روحانیون و همه اقشار حکومت عراق، نه تنها بغداد که نجف و کربلا هم از دست می‌رفت، و اینکه مقام معظم رهبری این دفاع را، دفاع از حرم اهل بیت (س) می دانند به این منظور است.
منبع: خبرگزاری مهر

پربیننده ترین خبرها