آخرین خبرها از عملیات آزادسازی فلوجه

آخرین خبرها از عملیات آزادسازی فلوجه
چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 22:08

حومه فلوجه(العالم)- سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق با اشاره به موفقیت عملیات آزادسازی فلوجه، از تنگ‌تر شدن تدریجی عرصه بر تروریست‌های داعش در این شهر خبر داد.

"کریم النوری" عصر چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم، با اشاره به این که برای تکمیل نخستین گام از مرحله دوم عملیات فلوجه، عملیات آزادسازی مناطق "زغارید و عوینات" و دست‌یابی به عمق منطقه صقلاویه با هدف جداسازی کامل آن از فلوجه، آغاز شده است، گفت: ما در عین حال نیروهایی در موازات خط مقدم داریم و به این طریق عرصه را بر داعشی‌ها تنگ خواهیم کرد.

وی با بیان این که تنگ‌تر شدن تدریجی عرصه بر تروریست های داعش آغاز شده است و داعشی‌ها این واقعیت را درک کرده اند، گفت به همین علت شب گذشته بسیاری از این تروریست‌ها از سمت منطقه حی الشهداء و مناطق صقلاویه و شیحه به داخل فلوجه متواری شدند.

النوری افزود: عملیات آزادسازی فلوجه با موفقیت ادامه دارد و نیروهای عراقی منتظر آزادسازی کامل صقلاویه و جداکردن آن از فلوجه هستند که به این ترتیب به طور کلی 4 یا 6 نقطه برای آغاز عملیات تنگ‌تر کردن عرصه بر تروریست‌های داعش وجود خواهد داشت.

کریم النوری افزود: ما بر رسیدن به پیروزی و پایان دادن به مساله فلوجه اصرار داریم و شواهد و قرائن بیانگر آن است که ما به یاری خداوند قادر به تحقق این امر در زمان مناسب و با کمترین خسارت هستیم.

وی با اشاره به بازدید امروز نخست وزیر عراق و رئیس پارلمان از مناطق عملیاتی حومه فلوجه، گفت: هیئتی پارلمانی نیز از مکان استقرار حاج هادی العامری فرمانده نیروهای مردمی در نزدیکی خطوط درگیری، بازدید کرده است.

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق حضور سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق در منطقه عملیاتی حومه فلوجه را پیامی آشکار تروریست‌ها توصیف کرد و از اعضای شورای استانداری انبار خواست از طریق مسیرهای باز شده و امن، در منطقه عملیاتی حضور پررنگ داشته و از نزدیک و بدور از هجمه تبلیغاتی گسترده و عوامفریبانه رسانه‌ها علیه نیروهای مردمی، شاهد و گواه حقایق میدانی باشند.

213

پربیننده ترین خبرها