موشکهای عناصر مسلح در کدام مناطق حلب فرود می‌آیند؟ +فیلم

پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 - 15:12

حلب(العالم)- گروه های مسلح با نام ها و گرایش های مختلف آتش بس را در شهر حلب نقض می کنند. در همین راستا شماری از گلوله های انفجاری به محله های موگامبو و خیابان النیل و الاشرفیه و السبیل اصابت کرده که در اثر آن یک زن به شهادت رسید و دهها نفر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "زاهر حجو" رییس مرکز پزشکی قانونی حلب روز پنجشنبه به خبرنگار شبکه العالم گفت: شمار شهدای امروز و دیروز ظرف 24 ساعت در شهر حلب به 9 شهید بالغ گردید که در میان آنها چهار زن و دو کودک به چشم می خورند.
وی خاطرنشان کرد: دیروز چهار نفر از یک خانواده در حومه محله مسکونی الاسد کشته شدند.
گروه های مسلح در راستای برنامه های خود برای ویران کردن تاسیسات زیربنایی، مرکز انجمن خیریه الاحسان را که شامل یک درمانگاه و داروخانه بود، هدف قرار دادند.  این مرکز ساکنان کم درآمد حلب را به طور مجانی معالجه می کرد اما در اثر حمله تروریست ها هم اکنون کاملا از گردونه خدمات رسانی خارج شده است.
عمار القبانی رییس شورای اداری انجمن خیریه الاحسان به خبرنگار العالم تأکید کرد: مرکز پزشکی الاحسان برای دومین بار هدف قرار گرفت که شهروندان را به طور اورژانسی معاینه می کرد و طی این حمله یک زن در هنگام آزمایش اکو زخمی شد.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون بسیاری از زخمی ها معالجه شده اند و وضعیت افراد داوطلب بسیار سخت و دشوار است . این درمانگاه که روزانه 400 بیمار را مجانی درمان می کرد؛ به شدت آسیب دیده و هم اکنون خدمت رسانی در آن کاملا متوقف شده است.
در نتیجه ادامه حملات گروه های مسلح به حلب آمار شهدا در ماه گذشته به مرز صد شهید رسید که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.
اهالی حلب بر لزوم محافظت از جان شهروندان تاکید کردند و از ارتش سوریه و همپیمانانش خواستند تا سرنوشت جنگ را یکسره کنند و با مشت آهنین بر پیکر گروهک های تروریستی بکوبند زیرا این گروه ها به آتش بس پایبند نماندند و هدف قرار دادن مردم را ادامه دادند.
209

 

پربیننده ترین خبرها