افشاگری "مجتهد" دربارۀ اعترافات بی سابقۀ ولی‌عهد

افشاگری
جمعه 14 خرداد 1395 - 23:19

"مجتهد" کاربر مشهور تویتری سعودی افشاگری تازه ای دربارۀ اعترافات ولی عهد سعودی در موضوع شکست های منطقه ای این کشور انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ "العالم"، مجتهد در صفحۀ توییتر خود نوشت که پایگاه اینترنتی روزنامه "الوطن" عربستان سعودی هک نشده و سخنان منتشره منتسب به "محمد بن نایف" ولی عهد عربستان که در آن از سیاست سعودی انتقاد شده بود، صحیح است. او افزود که حذف این سخنان نشانه آن است که "محمد بن سلمان" جانشین ولی عهد قوی تر ار ولی عهد است.

 

بن نایف

پایگاه روزنامۀ الوطن، دیروز، نوشته بود که محمد بن نایف، ولی عهد سعودی، ضمن ابراز تاسف از طولانی شدن مدت جنگ در یمن، آمادگی سران سعودی برای اعطای امتیازات جهت بر قراری ثبات در منطقه را اعلام کرده است.
بر اساس خبر منتشر شده در "الوطن"، بن نایف کشورهای عضو ائتلاف سعودی برای تجاوز به یمن را به خاطر انجام ندادن وظایفشان، عامل یکسره نشدن تجاوز علیه یمن دانسته است. 

 

متن

بن نایف درباره موضوع سوریه گفته بود که نظام اسد باید با کمک ترکیه و آمریکا سرنگون می شد اما وعده های این دو تحقق پیدا نکرد. ولی عهد سعودی، همچنین، اذعان کرده بود که جهان عرب در دو سال گذشته گرفتار بحران ها و درگیری های زیادی شده که حل آن نیازمند بازنگری در سیاست ها و محاسبت سعودی هاست.

 

تصویر خبری که از سایت الوطن حذف شده است

روزنامۀ الوطن پس از افشای این سخنان اقدام به حذف خبر و تعطیلی چند ساعته پایگاه اینترنتی خود نمود. الوطن، چند ساعت بعد، مدعی شد که پایگاه این روزنامه هک شده و خبری که هکرها به نقل از ولی عهد سعودی منتشر کرده اند، دروغ بوده است.

206-220

 

پربیننده ترین خبرها