طلسم 52 ساله اینگونه شکست +فیلم

شنبه 15 خرداد 1395 - 18:03

العالم - تیم والیبال ایران امروز(شنبه) با درخشش قدرتمندانه در برابر لهستان و پیروزی 3 بریک ،پس از 52 سال به المپیک راه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دیدار تیم های ایران و لهستان درچارچوب مسابقات مقدماتی المپیک 2016 درژاپن برگزار شد.
تیم های ملی والیبال ایران و لهستان تاکنون 14 بازی رسمی مقابل یکدیگر برگزار کرده اند که سهم ایران پنج پیروزی و سهم لهستان 9 برد بوده است.
در مسابقات والیبال مردان المپیک 2016 برزیل 12 تیم شرکت می کنند که تاکنون حضور 10 تیم شامل آمریکا، ایتالیا، آرژانتین، روسیه، کوبا، مصر، لهستان، فرانسه، ایران و برزیل به عنوان میزبان در این رقابت ها قطعی شده است. وضعیت یازدهمین تیم این رقابت ها فردا در توکیو مشخص می شود و رقابت های انتخابی مکزیک که از روز گذشته با حضور تیم های مکزیک، شیلی، الجزایر و تونس آغاز شده است، تعیین کننده آخرین تیم صعود کننده به بازی های المپیک 2016 خواهد بود.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) در آخرین دیدار خود در رقابت های انتخابی المپیک به مصاف ونزوئلا می رود.
کسب سهمیه تیم ملی والیبال ایران، رکورد سهمیه های ایران در بازی های المپیک را نیز امسال نسبت به دیگر ادوار این بازی ها شکست. ایران قبل از کسب سهمیه والیبال، 47 سهمیه بازی های المپیک 2016 ریو داشت.

9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها