ورود گلّه ای صهیونیست ها به صحن مسجد الاقصی

ورود گلّه ای صهیونیست ها به صحن مسجد الاقصی
يکشنبه 16 خرداد 1395 - 21:08

العالم - چهل و نه سال از اشغال قدس و مسجد الاقصی می گذرد و امروز (یکشنبه) ده ها صهیونیست با ورود به صحن مسجد الاقصی و با بی احترامی به این مکان مقدس، حرمت آن را بار دیگر شکستند و احساسات فلسطینی ها را خدشه دار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه اینترنتی رأی الیوم نوشت: حدود 117 اسرائیلی از دروازه المغاربه وارد صحن مسجد الاقصی شدند و نیروهای پلیس اسرائیل آنها را همراهی می کرد.
به نوشته این روزنامه، اسرائیلی ها مدتی در صحن مسجد الاقصی چرخیدند و گروهی از آنها با دیدن خشم و اعتراض شدید نگهبانان و نمازگزاران فلسطینی فرار را بر قرار ترجیح دادند.
یک خاخام صهیونیست ها را در صحن مسجد الاقصی همراهی می کرد و به آنها توضیحاتی درباره معبد افسانه ای سلیمان، معروف به هیکل می داد.
این خاخام با یک نمازگزار فلسطینی به سختی مشاجره کرد زیرا خاخام مدعی بود که مسجد الاقصی حق صهیونیست هاست و مسلمانان آن را غصب کرده اند و باید مسلمانان را از این مسجد دور کرد.
صهیونیست ها هر از گاهی به داخل مسجد الاقصی وارد می شوند و با اقدامات غیر موجه حرمت این مسجد مقدس را بیش از پیش می شکنند و گاه در داخل مسجد به رقص و آوازه خوانی و بازی هایی همچون بدمینتون می پردازند.

214-211-9

پربیننده ترین خبرها