مجسمه های زباله ای در ‌واشنگتن + گزارش‌تصویری

مجسمه های زباله ای در ‌واشنگتن + گزارش‌تصویری
دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:43

یک فعال محیط زیست، با زباله های سواحل اقیانوس آرام، مجسمه هایی پلاستیکی از حیوانات ساخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "آنگلا هاسلتین بوزی" به همراه بنیاد "واشد آشور" به منظور آشنا کردن مردم با آلودگی زیست محیطی ناشی از زباله های به جا مانده از تفریح در سواحل، با این زباله ها 17 مجسمه پلاستیکی ساخت و آن ها را در باغ وحش ملی اسمیت سونیان در واشنگتن، به معرض نمایش گذاشت.

آنگلا هستلین بوزی در کنار یکی از مجسمه ها

آنگلا به تلویزیون رویترز گفت: بسیاری از مردم، نمی دانند که پسماندهای پلاستیکی، به محیط زیست آسیب می رساند و هدف ما از برپایی این نمایشگاه، اطلاع رسانی به مردم در این زمینه بود.

آنگلا برای راه اندازی این نمایشگاه، به همراهِ اعضای بنیاد (واشد آشور) پسماندهای سواحل ایالت اوریگون را جمع آوری کرد و با آن ها 17 تندیس پلاستیکی ساخت.

در ساخت این مجسمه ها از بطری های خالی پلاستیکی تا دمپایی ابری و بیل پلاستیکی و دیگر پسماندهای سواحل استفاده شده است.

بنیاد واشد آشور در بیان هدف از برگزاری این نمایشگاه نوشته است: ماهی ها و پستانداران دریایی، از پلاستیک و پسماندهایی که در دریا و سواحل ریخته می شود، تغذیه می کنند و این مواد برای آن ها غذایی کشنده محسوب می شود، ما 17 جانور آبزی را که از این پلاستیک ها تغذیه می کنند، انتخاب کردیم و با ساختن مجسمه های آن ها با پسماندهای سواحل، سعی کردیم به مردم در این زمینه هشدار دهیم، به این امید که جان بسیاری از این آبزیان را نجات دهیم.

205

پربیننده ترین خبرها