قذافی چقدر به ترامپ پول داد؟

قذافی چقدر به ترامپ پول داد؟
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 09:43

نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: قذافی در سفر سال 2009 به آمریکا پول زیادی به من داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دونالد ترامپ در گفت وگو با شبکه " سی بی اس" امریکا گفت: قذافی رهبر سابق لیبی پول زیادی به من داد، اگر به خاطر داشته باشید وی به آمریکا آمد و به اقامتگاه نیاز داشت و برای اجاره محل سکونت، قراردادی با من بست.

وی افزود: سرهنگ قذافی پول زیادی به من داد، اما هرگز در زمینی که از من اجاره کرده بود، اقامت نکرد و این مساله به یک "جوک بزرگ" تبدیل شد.

ترامپ گفت: قذافی سال 2009 که به آمریکا سفر کرد برای نصب خیمه معروفش یکی از زمین های من در شهر بدفورد واقع در حومه نیویورک را اجاره کرد.

اما این سخنان ترامپ با گفته های وی در آن زمان تناقض دارد. او در آن سال درباره اجاره دادن مزرعه اش به قذافی اظهار بی اطلاعی کرده و مدعی شده بود که نمایندگان رهبر لیبی با ذکر نام "ترامپ" در صدد تسهیل در عقد قرارداد بوده اند.

البته قذافی در خیمه ای که قصد داشت در زمین اجاره ای برپا کند، اقامت نکرد و آن خیمه خیلی زود برچیده شد، زیرا مقامات شهر بدفورد تهدید کرده بودند که علیه ترامپ، شکایت می کنند.

ترامپ سال 2011 در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز گفته بود: با قذافی قراردادی بستم، او قطعه ای از زمین های مرا اجاره کرد و برای اجاره یک شب آن، مبلغی معادل با اجاره یک یا دو سال به من پرداخت کرد. اما من به او اجازه استفاده از این زمین را ندادم و این روش زیرکانه و درست معامله است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها