منطقه السجر شهر فلوجه چه اهمیتی برای داعش دارد؟ +ویدیو

سه شنبه 18 خرداد 1395 - 20:07

ارتش و نیروهای مردمی عراق همچنان عملیات پیشروی به سوی مرکز شهر فلوجه را که یکی از بزرگترین شهرهای استان الانبار است ، اجراء می کنند و تاکنون خطوط دفاعی و مواضع تروریست ها را در منطقه السجر منهدم کرده اند.

"حیدر قاسم" خبرنگار شبکه العالم از اطراف فلوجه گزارش داد، منطقه السجر در شرق شهر فلوجه، و نزدیک منطقه الحی الصناعی واقع است .  
ارتش در مناطق جنوبی شهر فلوجه نیز به خوبی پیشروی می کند و مواضع داعشی ها را یکی پس از دیگری منهدم می کند. 
خبرنگار شبکه العالم از نزدیک پل منطقه السجر گزارش داد: نیروهای عراقی در اطراف پل السجر و منطقه الجغیفی که در نزدیکی شهر فلوجه است ، با تجهیزات نظامی خود مستقر شده اند.  
خبرنگار العالم افزود : نیروهای مستقر در اطراف پل السجر و منطقه الجغیفی فقط حدود یک کیلومتر با شهر فلوجه فاصله دارند و امنیت مناطق حومۀ این شهر را تأمین می کنند و با نیروهای دیگری که در اطراف همین شهر مستقر هستند ، 2 کیلومتر فاصله دارند.
منطقه السجر و مناطق مجاورش جزء مناطق استراتژیکی بود که تروریست ها از آن برای فرستادن نیرو و تجهیزات به مناطق حومۀ شهر فلوجه استفاده می کردند، و از مرکز این شهر که اخیراً به کنترل ارتش در آمد نیز برای فرستادن نیرو و تجهیزات به منطقه الصقلاویه استفاده می کردند.
فرمانده عملیات محور جنوبی فلوجه در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: ما نزدیک فلوجه هستیم و 2 کیلومتر با مرکز این شهر فاصله داریم .
فرمانده عملیات محور جنوبی فلوجه افزود : مناطق حومۀ فلوجه برای تروریست ها اهمیت بسزائی دارد زیرا نیرو و تجهیزات از این مناطق به دست آنها می رسد.
نیروهای ارتش عراق نزدیک فلوجه 4 موضع تروریست ها را منهدم کردند، و همه تروریست هایی را که در این مواضع مستقر بودند ، به هلاکت رساندند و یک دستگاه خودروی آنها را که مجهز به تیربار بود ، به آتش کشیدند.

214
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها