العبادی به سران عرب: داعش دشمن است نه بسیج!

العبادی به سران عرب: داعش دشمن است نه بسیج!
سه شنبه 18 خرداد 1395 - 21:22

نمایندۀ ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق تأکید کرد که نخست وزیر این کشور با ارسال پیامهایی به سران و پادشاهان عرب تلاش کرده تا واقعیت نبرد فلوجه را برای آنان روشن سازد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "جاسم البیاتی" گفت: فضای رسانه‌ای به وجود آمده ضد "الحشد الشعبی" (بسیج مردمی) به دلیل اقدامات برخی رسانه‌های عربی به ویژه در منطقه (خلیج فارس) و تلاش آنان برای به تصویر کشیدن نبرد آزادسازی فلوجه تحت عنوان کشتار و جنایت، باعث شد که "حیدر العبادی" نخست وزیر با ارسال پیام‌هایی به پادشاهان و سران عرب در منطقه (خلیج فارس) و شمال آفریقا، واقعیتها را برای آنان توضیح دهد.
البیاتی افزود: حیدر العبادی به سران و پادشاهان عرب تأکید کرد که باندهای تروریستی داعش دشمن همه آنها است و نه بسیج مردمی. العبادی در این پیامها همچنین به موضوع آوارگان و تلاشها برای کمک به آنان پرداخت.
شبکۀ سومریه نیوز تأکید کرد، حیدرالعبادی پیام‌هایی را از طریق هیئت‌های رسمی برای "عبدالفتاح سیسی" رئیس جمهور مصر، "عبدالله دوم" پادشاه اردن، "قابوس بن سعید" سلطان عمان، "خلیفه بن زاید" رئیس امارات، و "صباح الاحمد الصباح" امیر کویت ارسال کرده است.

پربیننده ترین خبرها