دست پاچگی المستقبل لبنان به علت انتقاد از عربستان

دست پاچگی المستقبل لبنان به علت انتقاد از عربستان
چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 11:52

العالم - حزب " المستقبل " لبنان از وزیر کشور خواست که به جای انتقاد از عربستان ، به تعریف و تمجید از مقام های سعودی بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری شکبه العالم، " نهاد المشنوق " وزیر کشور لبنان اخیرا ازعربستان به علت نقش مخربش در لبنان و منطقه انتقاد کرده و گفته بود که سیاست های عربستان، ما را به این روز انداخته است.

به دنبال این موضوع حزب المستقبل به ریاست سعد الحریری از این انتقاد ابراز نگرانی کرد و از وزیر کشور خواست که خوبی های عربستان به لبنان و مردمش را فراموش نکند و آنها را به لبنانی ها یادآوری شود.

المشنوق که خود عضو حزب المستقبل است، در برنامه ای تلویزیونی، به طور تلویحی سعد الحریری را دست پرورده عربستان خواند و افزود: ما نباید فراموش کنیم که حریری کجا زندگی کرده است، کجا کار می کند و منافعش کجاست!

حزب المستقبل روز سه شنبه در پایان نشست هفتگی خود دربیانیه ای اعلام کرد که عربستان نقش بزرگ و مهمی در لبنان ایفاء می کند و از چند دهه پیش تاکنون همواره به حمایت و کمک کردن به لبنانی ها پرداخته است. نباید نقش سازندۀ عربستان را در لبنان فراموش کرد و باید از سعودی ها به علت خوبی ها و نیکوئی هایشان به لبنان و مردمش قدردانی شود.

214-9

پربیننده ترین خبرها