زخمی شدن ابوبکر بغدادی در مرزهای عراق و سوریه

زخمی شدن ابوبکر بغدادی در مرزهای عراق و سوریه
جمعه 21 خرداد 1395 - 09:13

یک منبع محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد اخباری درباره زخمی شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش بر اثر بمباران ائتلاف بین المللی علیه این گروهک منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه سومریه نیوز در این باره نوشت: براساس اخبار منتشرشده ، ابوبکر بغدادی به همراه شماری از سرکردگان داعش دربمباران محل گردهمایی آنها در منطقه غرب نینوا واقع در مرزهای عراق و سوریه زخمی شده است.
این منبع روز پنجشنبه اعلام کرد: ائتلاف بین المللی مواضعی را که گروهک تروریستی داعش در منطقه الربیعه واقع در 65 کیلومتری نینوا واقع در مرزهای عراق و سوریه را بمباران کرد و اخبار رسیده، زخمی شدن ابوبکر بغدادی سرکرده و شمار دیگری از سران این گروهک را در هنگام انعقاد جلسه ای در داخل مقر فرماندهی تأیید می کند.
منبع مذکور افزود: این حمله براساس اطلاعات نظامی دقیق به دست آمده انجام شد و ابوبکر بغدادی و شمار دیگری از سران این گروهک با کاروانی از خودروها، از سوریه به عراق منتقل شدند.
پیش از این نیز، بارها اخباری از زخمی شدن ابوبکر بغدادی بر اثر حملات ائتلاف بین المللی علیه داعش منتشر شده بود.
یادآور می شود گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته امریکا و رژیم صهیونیستی است که با در پیش گرفتن اندیشه تکفیری و خشونت طلبی و حمایت برخی از کشورهای منطقه درصدد پیشبرد اهداف این کشورها و ابرقدرت ها در راستای نابودی و تقسیم منطقه است.

216-9

پربیننده ترین خبرها